پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افزایش 55 درصدی تحویل محصولات سایپا در بهار 99 / اتمام تعهدات معوق تا پایان شهریورماه

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بیان کرد: تحویل محصولات سایپا در فصل بهار 55درصد رشد داشته است. همچنین خودروی شاهین در نیمه دوم سال تحویل مشتریان می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجید باقری قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته این گروه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۹

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بیان کرد: تحویل محصولات سایپا در فصل بهار 55درصد رشد داشته است. همچنین خودروی شاهین در نیمه دوم سال تحویل مشتریان می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجید باقری قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته این گروه خودروسازی توانسته صد هزارمین خودرو را تولید کند

وی در ادامه گفت: خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا ۲۴ ساعته فعال بوده و خوشبختانه وضعیت تولید روز به روز بهبود پیدا می کند.

این مقام مسئول اشاره کرد: طبق بررسی های صورت گرفته توسط مرکز تحقیقات سایپا نیاز بازار خودرو کشور بیش از یک میلیون دستگاه نبوده م التهابات بازار محصول تقاضا کاذب خواهد بود.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه ۳۰ هزار دستگاه خودرو پراید از ابتدای سال با قیمت ۳۸ میلیون تومان تولید کرده ایم اعلام کرد: خودرو پراید سواری در این ماه به طور کامل از خطوط تولید حذف خواد شد، همچنین تاکید می کنم که این خودرو جایگزین نخواهد داشت لذا در این راستا با افزایش ظرفیت تولید نیاز بازار را تامین خواهیم کرد.

باقری تصریح کرد: تعداد تعهدات معوق این گروه خودروسازی کمتر از ۵۰ هزار دستگاه بوده که این تعداد تا اواخر شهریور ماه به عدد صفر می رسد .

قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو مبنی بر اینکه وظیفه نمایندگی های فروش سایپا در سیستم طرح قرعه کشی خودرو به شکل خواهد بود بیان کرد: مکانیزم عادلانه ای ایجاد کرده ایم که تمامی این فروش و پیش فروش ها به هر تعدادی که باشد منتخبین در استان را احصا خواهیم کرد و سهمیه ای برابر به نمایندگی ها تحویل داده می شود و قطعا فروش های گروه خودروسازی سایپا از کانال نمایندگی صورت خواهد گرفت.

این مقام ارشد سایپا در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر جریمه ۱۲ میلیاردی سایپا سیتروئن در پی گران فروشی در روز گذشته توضیح داد: سال گذشته هم ۱۵۰ شکایت مشابه همین مورد صورت گرفت که در تمامی موارد به نفع سایپا سیتروئن پرونده خاتمه یافت. در این مورد هم باید تاکید کنم هیچ گران فروشی توسط این شرکت صورت نگرفته و مستندات موجود شاکی پرونده هم ابهام بسیار دارد، همچنین تمامی شعب سازمان تعزیرات به نفع سایپا سیتروئن رای صادر کرده اند به غیر از یک شعبه که تیم حقوقی سایپا در حال پیگیری این موضوع از مدار قانونی است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی