پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

لزوم دعوت به همکاری صنایع دفاعی در حوزه خودرو

به گفته عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن، ما باید از صنایع خودکفایی سپاه، قرارگاه سازندگی و صنایع دفاعی سپاه در صنعت خودرو استفاده کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مصطفی رضاحسینی قطب‌ آبادی عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن اظهار کرد: برای حل مشکلات موجود در حوزه خودرو ابتدا باید دولت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۹

به گفته عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن، ما باید از صنایع خودکفایی سپاه، قرارگاه سازندگی و صنایع دفاعی سپاه در صنعت خودرو استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مصطفی رضاحسینی قطب‌ آبادی عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن اظهار کرد: برای حل مشکلات موجود در حوزه خودرو ابتدا باید دولت اراده‌ای برای کاهش قیمت و مهار افسارگسیختگی و رسیدگی به این خواست عمومی را داشته باشد. تا زمانی که این خواسته به همراه برنامه وجود نداشته باشد زحمت دیگران در این زمینه نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به پیش فروش اخیر گروه‌های خودروسازی گفت: همین امر نشان می‌دهد اگر آن‌ها بخواهند می‌توانند این کار را انجام دهند. چه اشکالی دارد که ما به قدری خودروی با کیفیت داشته باشیم که اولا مردم مجبور نباشند که با هر قیمت و کیفیتی خودرو بخرند و دوم اینکه رقابت ایجاد شود و شاهد کار با کیفیت باشیم.

وی اشاره کرد: ما باید از صنایع خودکفایی سپاه، قرارگاه سازندگی و صنایع دفاعی سپاه استفاده کنیم. چه اشکالی دارد از این متخصصان دعوت به همکاری شود؟. باید دعوای سیاسی و گروهی کنار گذاشته شود تا نهایتا محصول با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن بیان کرد: ما در کمیسیون صنایع به موضوعات مرتبط با حوزه خودرو ورود خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم راهکار قابل قبولی در این زمینه ارائه کنیم.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

فروش قطعات همچنان با دلار 11 هزار تومانی صورت می گیرد

صنعت خودرو جهان به این ایرانی‌ها می‌نازد!/ با چهره های نامدار ایرانی در صنعت خودروسازی آشنا شوید

جهش تولید در شرکت کروز قابل مشاهده است

همکاری سایپا با مجموعه های دانش بنیان برای ارتقا کیفیت و عرضه محصولات جدید/ اصلاح تصوير مخدوش شده صنعت خودرو

نبود لیاقت و کفایت لازم عامل نابسامانی در صنعت 42 ساله خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی