پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارس خودرو

رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط پارس خودرو بسیار فراتر از سطح جامعه است

دکتر زالی رییس ستاد کرونای استان تهران به همراه معاون استاندار تهران، معاون قضایی دادگستری استان تهران از شرکت پارس خودرو بازدید کردند. دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس ستاد کرونای استان تهران به همراه معاون استاندار تهران و معاون قضایی دادگستری استان تهران ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت پارس خودرو از […]

javankhodro
سه شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۹

دکتر زالی رییس ستاد کرونای استان تهران به همراه معاون استاندار تهران، معاون قضایی دادگستری استان تهران از شرکت پارس خودرو بازدید کردند.

دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس ستاد کرونای استان تهران به همراه معاون استاندار تهران و معاون قضایی دادگستری استان تهران ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت پارس خودرو از آخرین فرآیند رعایت پروتکل های بهداشتی، اقدامات صورت گرفته در مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی بازدید کردند.
در همین خصوص دکتر‌ زالی با اشاره به اقدامات کم نظیر پارس خودرو در مقابله با کرونا گفت: بعد از بازدید از خطوط تولید پارس خودرو با خیال آسوده از این جامعه بزرگ کارگری خارج خواهم شد چرا که تمامی پروتکل های بهداشتی حتی فراتر از پروتکل های عمومی جامعه و آنچه ما تکلیف کردیم در این شرکت در حال انجام است.
رییس ستاد کرونای استان تهران همچنین به رعایت مناسب فاصله گذاری اجتماعی در شرکت پارس‌خودرو اشاره کرد و ‌افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی به خوبی در پارس خودرو رعایت شده و اقلام بهداشتی مناسبی از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده و … به طور مستمر توسط این شرکت بین کارکنان توزیع می شود که در این شرایط اقتصادی و با هزینه های بالای انجام این اقدامات قابل تقدیر و تشکر است.

دکتر زالی همچنین از خط تولید ماسک شرکت پارس خودرو بازدید کرد و گفت: این خط تولید با رعایت تمامی پروتکل ها و با کیفیت بسیار مطلوب در حال تولید ماسک برای کارکنان پارس خودرو است که تمامی فرآیند تولید آن به خوبی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: ساخت دستگاه های ضدعفونی پدالی، اکسیژناتور و دستگاه های تولید ماسک و … که در پارس خودرو صورت گرفته در کشور و حتی شرکت‌های صنعتی بزرگ جهان کم نظیر است و حتی می توان از این تجهیزات و امکانات در‌ دیگر سازمانها و شرکت‌های کشور هم استفاده کرد.
رییس ستاد کرونای استان تهران و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آمار بسیار پایین مبتلایان به کرونا در پارس خودرو به نسبت تعداد پرسنل شاغل و همچنین میانگین جامعه خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و آموزش های دقیق موجب شده که پارس خودرو کمترین آسیب را از ویروس کرونا داشته باشد که امیدواریم با استمرار این اقدامات شاهد گسترش جهش تولید با صیانت از سلامت پرسنل پارس خودرو باشیم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی