پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا S-FR

کوپه اسپرت تویوتا در راه توکیو

تویوتا از کانسپت S-FR که یک کوپه کامپکت دیفرانسیل جلو 2+2 است ، تصاویری منتشر کرد و وعده نمایش عمومی آن در نمایشگاه توکیو ژاپن را هم داد. ایده اصلی این محصول ، نمایش یک خودروی کوچک ،اسپرت، و سبک وزن می باشد و با هدف ارائه به  قشرهای متوسط جامعه بخصوص جوانان می باشد.این […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

تویوتا از کانسپت S-FR که یک کوپه کامپکت دیفرانسیل جلو 2+2 است ، تصاویری منتشر کرد و وعده نمایش عمومی آن در نمایشگاه توکیو ژاپن را هم داد.

ایده اصلی این محصول ، نمایش یک خودروی کوچک ،اسپرت، و سبک وزن می باشد و با هدف ارائه به  قشرهای متوسط جامعه بخصوص جوانان می باشد.این خودرو ، ابعادی 3990 میلی متری در طول، 1695 میلی متری در عرض و ارتفاع 1320 میلی متری با فاصله بین دو محور 2480 میلی متری توسعه پیدا کرده که علارغم اسپرت و کوپه بودن و داشتن شاسی و بدنه‌ای نسبتا کوچک، چهار صندلی برای سرنشینان در داخل کابین آن در نظر گرفته شده است.

تویوتا S-FR تویوتا S-FR

فضای داخلی کابین هم تا حد ممکن به سبک خودروهای اسپرت طراحی شده است و یک خوش ابزار شیک و دوست داشتنی هم بر روی داشبورد طراحی شده که چند دکمه برای سیستم کنترل آب و هوا و پورت‌های USB و یک پریز برق در پایین‌ترین نقطه آن دیده می‌شود.

تویوتا S-FR

در کانسپت سبک‌وزن S-FR، با استفاده از همان فرمول GT86، موتور در پشت محور جلو قرار داده شده تا با استفاده از الگوی «موتور جلو»، توزیع مناسبی برای وزن کلی ایجاد شود. در همین حال، این موتور با یک گیربکس دستی و سیستم تعلیق مستقل در جلو و عقب همراه شده است. S-FR قصد دارد تا هواداران متعصبی را که به دنبال هیجان رانندگی و خودروهایی خاص هستند، راضی کند. البته تویوتا هنوز جزئیات زیادی در مورد نوع موتور به کار گرفتهه شده برای این کانسپت منتشر نکرده است. ولی احتمالاً با معرفی رسمی در نمایشگاه اتومبیل توکیو ، اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

 منبع: پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی