پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو نظامی جنرال موتورز

ساخت خودرو نظامی توسط جنرال موتور برای ارتش آمریکا

جنرال موتورز در بیانیه‌ای از برنده شدن این شرکت در قرارداد ساخت یک خودروی نظامی برای ارتش ایالات متحده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جنرال موتورز با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد این شرکت برنده قرارداد ساخت یک خودروی نظامی برای ارتش ایالات متحده شده است. این خودرو مخصوص جابجایی نیروهای پیاده […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۹

جنرال موتورز در بیانیه‌ای از برنده شدن این شرکت در قرارداد ساخت یک خودروی نظامی برای ارتش ایالات متحده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جنرال موتورز با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد این شرکت برنده قرارداد ساخت یک خودروی نظامی برای ارتش ایالات متحده شده است. این خودرو مخصوص جابجایی نیروهای پیاده نظام بوده و به اختصار با نام ISV (برگرفته از عبارت Infantry Squad Vehicle) شناخته خواهد شد.

به گفته جنرال موتورز مبلغ قرارداد مذکور 214.3 میلیون دلار است و بر اساس مفاد آن، این کمپانی باید 2,065 دستگاه ISV تولید کند. وظیفه ساخت و تحویل سفارش ارتش ایالات متحده را شاخه دفاعی جنرال موتورز – موسوم به Defense LLC – بر عهده خواهد داشت.

بنا به درخواست فرماندهان ارتش، مدل تولیدی باید سبک بوده و مانورپذیری بالایی در انواع مسیرها و پوشش‌های جغرافیایی داشته باشد؛ علاوه‌بر این، ظرفیت حمل 9 سرنشین، امکان اسلینگ (جابجایی هوایی) با هلیکوپتر UH-60 Blackhawk و قابلیت بارگیری به داخل محفظه هلیکوپتر CH-47 Chinook دیگر ویژگی‌هایی هستند که محصول نهایی باید دارا باشد.

مدل پیشنهادی جنرال موتورز که مورد رضایت ارتش قرار گرفته، بر مبنای نسخه 2020 از پیکاپ سایز متوسط شورولت کلرادو ZR2 توسعه می‌یابد. دیوید آلبریتون (David Albritton) مدیر شاخه دفاعی برنده شدن در این قرارداد را نشانه‌ای از تلاش سخت و تعهد تیم مهندسان عنوان کرده و به تمجید از خودروی تولیدی پرداخته است. وی افزوده:

ما مطمئن هستیم خودروی ISV شاخه دفاعی جنرال موتورز ضمن برآورده کردن تمامی انتظارات، فراتر از نیازهای مشتریانمان خواهد بود.

به گفته جنرال موتورز، 90 درصد از قطعات ISV با مدل تجاری یکسان خواهد بود، از این رو فرایندهای مربوط به ساخت و نگهداری از آن راحت و آسان بوده و نیازی به صرف وقت یا هزینه زیاد نخواهد داشت. برخی از این قطعات عبارتند از اجزای سیستم تعلیق، گیربکس 6 سرعته خودکار و موتور 2.8 لیتری توربو دیزل با 186 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور.

انتهای پیام/ منبع: دیجیاتو

پاسخی به فورد/ نگاهی به ای ام سی جاولین مدل 1968 در مشهد

فروش اقساطی محصولات فورد جنرال موتورز به منظور تامین نقدینگی

افزایش 13.6 درصدی فروش خودرو در چین به نام جنرال موتورز ثبت شد

هنر چشم بادامی ها در تولید محصولاتی جان سخت/ بادوام ترین محصولات از آن کدام خودروساز ژاپنی است؟

جنرال موتورز دست به کار شد/ تولید دستگاه های کمک تنفسی توسط خودروسازان آمریکایی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی