پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوییک آر پلاس

کوییک آر پلاس ، محصول جدید پارس خودرو رونمایی شد + عکس

پارس خودرو طی مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو و جمعی از اصحاب رسانه، از جدیدترین محصول خود یعنی کوییک آر پلاس رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ پارس خودرو همواره به شعار پیشتاز در کیفیت اعتقاد عملی داشته و از سالهای دور تا به امروز با […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۹

پارس خودرو طی مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو و جمعی از اصحاب رسانه، از جدیدترین محصول خود یعنی کوییک آر پلاس رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

پارس خودرو همواره به شعار پیشتاز در کیفیت اعتقاد عملی داشته و از سالهای دور تا به امروز با کیفیت ترین محصولات از خطوط تولید آن بیرون آمده است. متخصصین این شرکت حالا با شنیدن صدای درخواست مشتریان تصمیم گرفته اند تا محصولی با آپشن های بیشتر و متناسب با سلیقه جوانان طراحی و تولید کنند. Quik R+ محصولیست که در راستای تامین رضایت همین مشتریان قرار است به زودی به بازار عرضه شود.

شهریار طهماسبی معاون مهندسی پارس خودرو در نشست خبری این مراسم گفت: هم اکنون روزانه ۲۰ دستگاه کوئیک آر پلاس تولید می‌شود که از ابتدای ماه آینده به ۴۰ دستگاه افزایش می‌یابد و در صورت تقاضا و کشش بازار، تا 100 دستگاه در روز، قابل تولید است.

کوییک +R به پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپ ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی در کنار این پیشرانه، نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. مصرف سوخت کوئیک آرپلاس در هر یکصد کیلومتر ۷.۱۴ لیتر و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر است.
این خودرو نمونه ارتقا یافته کوییک است و از امکاناتی نظیر کیسه هوای جلوی راننده و سرنشین، سنسور دنده عقب، شیشه های دودی فابریک، صندلی با دوخت قرمز و تریم های قرمز (در نسخه هایی که سقف قرمز دارند)، هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، بازکننده درب صندوق عقب با ریموت کنترل، رینگ آلومینیومی دو رنگ، فرمان D-Type چرمی مجهز به کلید‌های کنترل صوتی، سیستم مالتی مدیا (چند رسانه ای) ، سیستم ترمز ABS + EBD + BAS و استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است.

مجید باقری، قائم مقام مدیر عامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص قیمت نهایی این محصول گفت: تا مرحله صدور دعوتنامه برای خریداران، قیمت این محصول هم نهایی خواهد شد، اما قطعا این محصول با قیمت زیر یکصد میلیون تومان عرضه می‌شود. ضمنا اولویت فروش این محصول با کسانی است که دعوتنامه کوئیک آر برایشان ارسال شده و حتی تکمیل وجه نکرده اند، آنها می توانند درخواست خود را برای جایگزینی با مدل آر+ ارائه دهند و در اولویت قرار بگیرند.

در ادامه مراسم بازدیدی از خط تولید کوئیک در پارس خودرو به منظور توضیح مراحل مونتاژ صورت گرفت.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی