پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باشگاه مشتریان کرمان موتور

باشگاه مشتریان کرمان موتور 3 ساله شد

شرکت کرمان موتور به بهانه سه ساله شدن باشگاه مشتریان این شرکت ضمن قدر دانی از مشتریان خود اعلام کرد: مشتریان وفادار برای هر مجموعه‌ای سرمایه‌ گرانبهایی هستند، به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت کرمان موتور به بهانه سه ساله شدن باشگاه مشتریان این شرکت اعلام کرد: مشتریان وفادار برای هر مجموعه‌ای سرمایه‌ گرانبهایی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۹

شرکت کرمان موتور به بهانه سه ساله شدن باشگاه مشتریان این شرکت ضمن قدر دانی از مشتریان خود اعلام کرد: مشتریان وفادار برای هر مجموعه‌ای سرمایه‌ گرانبهایی هستند،

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت کرمان موتور به بهانه سه ساله شدن باشگاه مشتریان این شرکت اعلام کرد: مشتریان وفادار برای هر مجموعه‌ای سرمایه‌ گرانبهایی هستند، به همین علت در تمامی این سال‌ها، حضور گرم و همراهی همیشگی‌تان پشتوانه‌ی ما بوده و در تلاش بوده‌ایم با ارائه خدمات مناسب، قدردان شما مشتریان گرامی باشیم.

در سومین سالگرد تاسیس باشگاه مشتریان کرمان موتور نیز، همراهی شایسته شما را ارج نهاده و خوشحالیم که سرمایه‌ با ارزشی همچون شما مشتریان وفادار را در کنار خود داریم.

بدون شک پیمودن این مسیر، با تمامی سختی‌ها، پستی‌ها و بلندی‌هایش، بدون حضور، صبر و شکیبایی شما امکان‌پذیر نبود.

باشگاه مشتریان کرمان موتور به پاس سومین سال همراهی مشتریان با این شرکت، اقدام به اهدای تندیس سپاس به مشتریان وفادار حوزه خدمات پس از فروش محصولات کرمان موتور کرد.

امید است باقی مسیر را هم با منبع ارزشمند اعتماد و مشارکت شما بزرگواران طی کنیم.

براساس این گزارش، همزمان با روز صنعت و معدن در سال 1396 باشگاه مشتریان کرمان موتور به منظور ایجاد ارتباط تعاملی بین شرکت و مشتریان و تسهیل در ارتباط بین مشتریان، با هدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات به منظور بهبود و گسترش خدمات به مشتریان ایجاد شد.

برای بهره مندی از جزئیات، مزایا و امتیازات باشگاه مشتریان کرمان موتور می توانید به نشانی این باشگاه در آدرس https://club.kermanmotor.com مراجعه کنید. باشگاه مشتریان کرمان موتور پذیرای نظرات مشتریان و سایر بازدید کنندگان محترم نیز است.

انتهای پیام/

صدای پای پیکاپ جدید کرمان موتور می آید!/ از جک T8 بیشتر بدانید

دیو و دلبر!/ مقایسه هیوندای i20 و اپل کورسا

آغاز طرح خدمات دوره ای هیوندای با تخفیف KTL از امروز

كي تي ال (نماينده رسمي خودروهاي هيونداي در ايران)، قدردان كادر درماني كشور

KTL طرح ” شوق زندگی در تابستان با هیوندای ” را اجرا می کند

جزر و مد!/ هیوندای سانتافه بخریم یا تویوتا RAV4 ؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی