پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا یدک

انجام سرویس ادواری محصولات سایپا در روزهای جمعه

به منظور كاهش ترددهاي درون شهري در طول هفته و رعايت فاصله گذاري اجتماعي، افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، تعمیرگاه‌های مرکزی سایپا در تهران، در روزهای جمعه نیز به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تعمیرگاه‌های مرکزی سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف كاهش ترددهاي […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۹

به منظور كاهش ترددهاي درون شهري در طول هفته و رعايت فاصله گذاري اجتماعي، افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، تعمیرگاه‌های مرکزی سایپا در تهران، در روزهای جمعه نیز به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تعمیرگاه‌های مرکزی سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف كاهش ترددهاي درون شهري در روزهاي هفته و افزایش رضایت مشتریان، در روزهای جمعه نیز با رعايت كامل دستورالعمل‌هاي بهداشتي و طرح فاصله گذاري اجتماعي به ارائه خدمات سرویس‌های ادواری به مشتریان محترم خواهند پرداخت.

مشتریان و مالکان خودروهای سواری گروه سایپا به منظور بهره‌مندی از این خدمات و صرفه‌جویی در زمان خود در طول هفته، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سایپایدک به نشانی www.saipayadak.org نسبت به دریافت نوبت پذیرش اقدام کنند.

بنابراین گزارش، تعمیرگاه مرکزی شماره یک سایپا یدک به آدرس خیابان دماوند، بعد از چهارراه تهرانپارس، ارائه خدمات به خودروهای پرايد، تيبا، زانتيا، C5، سراتو، تندر90، مگان، ريچ، برليانس، چانگان، S300 و ساندرو را در دستور کار دارد.

در تعمیرگاه مرکزی شماره دو سایپا یدک در سه راه آذری، به سمت میدان قزوین نیز خودروهای پرايد، ريو، تيبا، ساينا، چانگان، برليانس، سایپا151 و آريو خدمت دریافت خواهند کرد.

همچنین تعمیرگاه مرکزی شماره سه سایپایدک در ضلع شمال شرقی میدان آزادی به خودروهای ماكسيما، مورانو، تينا، قشقایي، مگان، تندر90، ساندرو و كلئوس و تعمیرگاه مرکزی شماره چهار در کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص کرج، دفتر مرکزی شرکت سایپایدک نیز به خودروهای سراتو، چانگان و برليانس خدمت رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ایران خودرو و سایپا به حیات خلوت دولت تبدیل شده اند

سايپا در مسير دانش بنيان شدن

سایپا اعضای فرهنگستان زبان و ادب فارسی را به روستای کوییک دعوت کرد/ ۶ دلیل برای رد ادعای تلگرامی فرهنگستان زبان و ادب فارسی

آغاز پیش فروش 3 محصول جدید سایپا از امروز

شاهين، كوييك- اس و ساينا- اس عرضه می ‌شوند/ زمان تحويل هر سه خودرو سال جاری است

کاهش 73 درصدی تعهدات معوق سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی