پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کروز

شادابی، پشتکار و روحیه جهادی در پرسنل کروز دیده می شود

شهباز حسن پور بيگلری نماینده مردم سیرجان و برسیر در مجلس شورای اسلامی از سایت شماره 2 شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید کرد و مدیران مربوطه از خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی توضیحاتی برای وی ارائه دادند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شهباز حسن پور بيگلری عضو کمیسیون […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ تیر ۱۳۹۹

شهباز حسن پور بيگلری نماینده مردم سیرجان و برسیر در مجلس شورای اسلامی از سایت شماره 2 شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید کرد و مدیران مربوطه از خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی توضیحاتی برای وی ارائه دادند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شهباز حسن پور بيگلری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پس از بازدید شرکت قطعه سازی کروز گفت: شادابی و نشاط در پرسنل این شرکت قطعه سازی ملاحظه شد که بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم سیرجان و برسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نگاهمان باید به توانمندی های داخل باشد و در سال جهش تولید باید تولید کنندگان مورد حمایت قرار گیرند. تببین شعار سال توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید در واقع لازمه آن همچنان پشتکار، تلاش مجدانه و روحیه جهادی در کار است که در کروز قابل رویت است و در شرایط کنونی کشور با تمام توان در راستای عملی شدن این جهش گام برمی دارد.

حسن پور ضمن ابراز خرسندی از این بازدید گفت: عمکلرد موفق کروز در داخلی سازی قطعات خودرو را نمی توان نادیده گرفت و با وجود روحیه بسیار شاداب پرسنل، روند و میزان تولید این بنگاه اقتصادی افزایش می یابد.

انتهای پیام/

جهاد کروز در صنعت خودرو کشور

خروج کروز از زنجیره واردات با بومی سازی قطعات خودرو

ارسال بسته معیشتی به مناطق محروم توسط کنسرسیوم کروز، رایزکو و گروه بهمن

دومین عذرخواهی کانال تلگرامی « اختاپوس » از شرکت کروز

همکاری کروز در راستای ساخت قطعات استراتژیک خودرو با نخبگان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی