پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شاسی بلند برقی آئودی

جزئیات شاسی بلند برقی آئودی اعلام شد

شرکت آئودی جدیدترین جزئیات محصول شاسی بلند برقی خود را پیش ار رونمایی منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شاسی‌ بلند برقی ای-ترون اس قابلیت‌های یک خودروی اسپورت را دارد و می‌تواند ظرف تنها ۵/ ۴ ثانیه سرعتش را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. موتور ای-ترون اس که در کنار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۹

شرکت آئودی جدیدترین جزئیات محصول شاسی بلند برقی خود را پیش ار رونمایی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شاسی‌ بلند برقی ای-ترون اس قابلیت‌های یک خودروی اسپورت را دارد و می‌تواند ظرف تنها ۵/ ۴ ثانیه سرعتش را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

موتور ای-ترون اس که در کنار یک جعبه دنده هشت سرعته قرار گرفته قادر است ۳۲۰ کیلووات توان و ۸۰۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که حتی از نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو هم بیشتر است.

شاسی‌بلند برقی آئودی دارای دو موتور روی محور عقب و یک موتور روی محور جلو است. نیروی مورد نیاز این موتورها از طریق یک باتری ۱۲ سلولی با ظرفیت ۹۵ کیلووات بر ساعت تامین می‌شود.

به گفته آئودی این باتری می‌تواند با هر بار شارژ شدن مسافتی ۳۶۰ تا ۳۶۵ کیلومتری را بپیماید. آئودی اعلام کرده است که باتری این خودرو را می‌توان با یک شارژر ۱۵۰ کیلوواتی شارژ کرد و کل این فرآیند تا پر شدن ۸۰ درصد ظرفیت باتری بیشتر از نیم ساعت طول نخواهد کشید.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

افت قیمت محصولات پورشه در بازار خودرو آلمان

بازار خودرو استرالیا میدان رقابت خودروسازان آلمانی

کیو 5 آئودی با پیشرانه هیبریدی هم وارد بازار می شود

آئودی هم وارد بازار خودروهای برقی می شود

عملکرد آئودی در سال 2019

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی