پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از کروز

ایجاد صادرات و افزایش سطح تولیدات در کروز، اشتغالزایی و افزایش تولید ملی را به همراه دارد

مجید ضیایی مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر از سایت شماره 2 شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید به عمل آورد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجید ضیایی مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر از خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی سایت شماره 2 شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید به عمل آورد و […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۹

مجید ضیایی مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر از سایت شماره 2 شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجید ضیایی مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر از خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی سایت شماره 2 شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت های این بنگاه اقتصادی در داخلی سازی قطعات الکترونیک هایتک مانند کنترلرها و ای سی یو قرار گرفت.

ضیایی در بازدید از خطوط تولیدی و دستگاه های هم تراز با تکنولوژی روز دنیا شرکت کروز گفت: ساخت چنین خطوط تولیدی پیشرفته و به خصوص تنوع بسیار زیاد در بخش بردهای الکترونیکی که در این بنگاه اقتصادی تولید می شوند، از جمله فعالیت های زیر بنایی اقتصادی است و مشاهده کردم تمام تجهیزات حتی ماشین آلات هم در کروز تولید و ساخته می شود.

مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر با اشاره به اینکه کروز توانسته با بکارگیری از مدرن ترین دستگاه ها برای تولید قطعات با کیفیت و هم تراز با استاندارد جهانی اشتغالزایی قابل توجهی برای 12هزار نیروی کار فراهم کند، اظهار کرد: یکی از خاصیت های تحریم ایجاد خودباوری در جوانان است و این امر در مجموعه بزرگ کروز به وقوع پیوسته است.

ضیایی ضمن ابراز خرسندی از این بازدید تصریح کرد: این مجموعه افتخار هر ایرانی است و امیدوارم به عنوان یکی از تامین کنندگان کروز بتوانیم همکاری لازم را داشته باشیم تا به سطح تولیدات بالاتر و حتی صادرات دست یابد و با افزایش میزان اشتغال در کروز، افزایش تولید ملی و غرور ملی را حتما به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

شادابی، پشتکار و روحیه جهادی در پرسنل کروز دیده می شود

جهاد کروز در صنعت خودرو کشور

خروج کروز از زنجیره واردات با بومی سازی قطعات خودرو

ارسال بسته معیشتی به مناطق محروم توسط کنسرسیوم کروز، رایزکو و گروه بهمن

دومین عذرخواهی کانال تلگرامی « اختاپوس » از شرکت کروز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی