یکی از سه کمپانی برتر تیونینگ صنعت خودروسازی ، منصوری می باشد که همگی با آن آشنایی دارند و نیازی به معرفی ندارد.منصوری ، اخیرا علاقه زیادی به محصولات مرسدس بنز پیدا کرده و یکی پس از دیگری به تقویت محصولات مرسدس بنز میپردازد.با اینکه در آخرین پروژههای خود به تقویت بنتلی کانتیننتال GT رودستر […]
یکی از سه کمپانی برتر تیونینگ صنعت خودروسازی ، منصوری می باشد که همگی با آن آشنایی دارند و نیازی به معرفی ندارد.منصوری ، اخیرا علاقه زیادی به محصولات مرسدس بنز پیدا کرده و یکی پس از دیگری به تقویت محصولات مرسدس بنز میپردازد.با اینکه در آخرین پروژههای خود به تقویت بنتلی کانتیننتال GT رودستر هم پرداخته بود، ولی باز هم برای چندمین بار به سراغ تقویت مرسدس بنز S63 AMG رفته است،ولی خوشبختانه منصوری بر خلاف دیگر تیونرها، همیشه یک چیز جدیدی برای ارائه دارد و این پروژه نیز از این قاعده مستثنی نیست.
اولین قسمت که منصوری در S63 AMG ، به آن پرداخته است و رابطه مستقیم با محیط بیرون و مخاطبان دارد، طراحی ظاهری بدنه این خودروست که با ارائه یک کیت بدنه اسپرت، به طرز ماهرانهای تقویت و بروزرسانی شده است.این کیت شامل :بامپر و قاب اطراف ورودیهای یکپارچه هوا که از فیبرکربن ساخته شدهاند، رینگهای 11 پرهای دوبل 22 اینچ چرخها، قالب گیری دو هود اسپرت بر روی درب کاپوت، قاب فیبرکربنی پشت آینهها، باله بزرگ فیبرکربنی ثابت نصب شده بر روی درب صندوق عقب با پایههای باریک آلومینیومی، دیفیوزری فیبرکربنی در زیر سپر و دو خروجی اگزوز مشبک تیتانیومی در اطراف آن میباشد.
منصوری برای جذابیت بیشتر و خشن تر دیده شدن این محصول ، قاب داخلی چراغها را تاریکتر کرده است.
در زیر کاپوت ازیک موتور هشت سیلندر V شکل استفاده شده است که قدرت تولیدی آن از 585 اسب بخار در حالت استاندارد، به 720 اسب بخار، 800 اسب بخار، 900 اسب بخار و در نهایت هم 1000 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.
لازم به ذکر است که در آخر یادآور شویم که هیچگونه تصویری از نمای داخلی این اتومبیل ارائه نشده و ما هم از داخل آن خبری نداریم، ولی منصوری وجود تشکهای سفارشی کف صندلیها، پدالهای آلومینیومی، صندلیهای فیبرکربنی و روکشهای حرفهای چرمی را در داخل کابین تایید کرد است.
دیدگاه خود را بنویسید