پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مگان نسل جدید (2)

نسل جدید مگان معرفی شد

شرکت رنو نسل جدید خودرو مگان که برای نخستین بار هیبریدی خواهد بود را معرفی کرد این خودرو قرار است در 2 نسخه هاچ بک و اسپرت عرضه شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اگر شما در اروپا به دنبال خوردن بهترین غذاها باشید احتمالا سراغ غذاهای فرانسوی خواهید رفت. این مساله در خصوص […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۹

شرکت رنو نسل جدید خودرو مگان که برای نخستین بار هیبریدی خواهد بود را معرفی کرد این خودرو قرار است در 2 نسخه هاچ بک و اسپرت عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اگر شما در اروپا به دنبال خوردن بهترین غذاها باشید احتمالا سراغ غذاهای فرانسوی خواهید رفت. این مساله در خصوص عطر و لباس های مد روز نیز صادق است و حالا خودروی جدید رنو می تواند عنوان بهترین هاچ بک هیبریدی اروپایی را نیز به نام فرانسه کند.

نسل جدید خودرو مگان که برای نخستین بار هیبریدی خواهد بود قرار است در 2 نسخه هاچ بک و اسپرت عرضه شود.

این خودرو دارای یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر خواهد بود. با هر بار شارژ برقی، خودرو قادر به پیمودن مسافتی معادل ۳۰ مایل است.

راننده می تواند انتخاب کند که در پیمودن مسیر، تنها از نیروی الکتریکی، تنها از نیروی بنزینی با ترکیبی از هر دو استفاده کند. ۹.۸ ثانیه طول خواهد کشید تا این خودرو به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مگان نسل جدید (1)

این خودرو هم به صورت دنده دستی و هم دنده اتوماتیک تولید خواهد شد. در فضای داخل خودرو، سیستم آنالوگ کمک ناوبری مدرن بیش از همه جلب توجه می کند که با صفحه ۹.۳ اینچی خود، اطلاعات لازم را در طول مسیر برای راننده فراهم خواهد کرد.

سنسور پارک خودرو، چراغ های LED، دوربین و سیستم هشدار انحراف از مسیر از دیگر آپشن های موجود این خودرو است.

طبق اعلام رنو، قیمت پایه این خودرو برای مدل بنزینی از ۲۰ هزار و ۷۴۰ پوند و برای مدل هیبریدی از ۳۰ هزار و ۶۸۵ پوند آغاز خواهد شد.

این بازه قیمتی به نسبت مدل های قبلی خودرو مگان تغییر چندانی نداشته است و به آن امکان رقابت با خودروهای محبوب این کلاس نظیر فورد فوکساند و و اشکودا اسکالا را می دهد.

همچنین مشتریانی که قبلا نیز مدل های قدیمی تر مگان را داشته اند می توانند با تحویل خودروی خود به رنو از تخفیف قابل توجه ۴۵۲۹ پوندی برخوردار شوند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

کری خوانی تازه نفس های دیروز/ مقایسه مگان و مزدا 3

فروش رنو بیش از 34 درصد کاهش یافت

خواب های طلایی!/ مقایسه رنو ساندرو استپ وی و برلیانس کراس موتور جدید

صنعت خودرو جهان به این ایرانی‌ها می‌نازد!/ با چهره های نامدار ایرانی در صنعت خودروسازی آشنا شوید

جزئیات جدیدترین شیوه طراحی شرکت رنو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی