پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برترین خودرو لوکس دنیا

برترین خودرو لوکس دنیا

مرسدس بنز در ماه گذشته 16 درصد افزایش تحویل خودرو داشته است که به 188 هزار و 400 دستگاه رسید، این در حالی است که شمار خودروهای تحویل داده شده توسط ب ام و 180 هزار و 500 دستگاه و آئودی 170 هزار و 900 دستگاه می باشد. به گفته تحلیلگر موسسه “آی اچ اس […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

مرسدس بنز در ماه گذشته 16 درصد افزایش تحویل خودرو داشته است که به 188 هزار و 400 دستگاه رسید، این در حالی است که شمار خودروهای تحویل داده شده توسط ب ام و 180 هزار و 500 دستگاه و آئودی 170 هزار و 900 دستگاه می باشد.

به گفته تحلیلگر موسسه “آی اچ اس اتوموتیو”، مدلهای شاسی بلندی شامل جی ال سی، جی ال ئی و جی ال ای جدید کمک کردند برند مرسدس بنز برای نخستین بار از سال 2010 از آئودی پرفروش‌تر شود.

در این موفقیت مرسدس در جدال با  آئودی و ب ام و برای تصاحب عنوان برتری در بازار خودروی لوکس جهان ، چین بسیار کمک کرده است .ریزش بازار سهام و کندی رشد اقتصادی چین، مصرف کنندگان این کشور را از خرید خودروهای جدید برحذر داشته، با اینهمه رشد حجم فروش هر سه خودروساز در چین دلگرم کننده بوده است. فروش ب ام و در چین طی ماه سپتامبر 12 درصد، آئودی 2.9 درصد و مرسدس بنز 53 درصد افزایش یافت.

برترین خودرو لوکس دنیا

فروش مرسدس بنز از ابتدای امسال تا پایان سپتامبر تا حدود زیادی به کمک مدلهای جدیدی مانند شاسی بلندهای کوچک، 31 درصد افزایش یافت در حالیکه رشد فروش ب ام و دو درصد و فروش آئودی در سطح مشابه بود.

طبق ارزیابی آی اچ اس، ب ام و ممکن است امسال با فروش 1.9 میلیون خودرو در مقایسه با فروش 1.8 میلیون خودرو توسط مرسدس بنز، با فاصله کوتاهی برتری خود را حفظ کند.

اما ،آئودی هم با وجود اینکه شرکت مادرش فولکس واگن درگیر رسوایی تقلب در تست آلایندگی خودروهای دیزلی شده، از ابتدای امسال تاکنون رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی