پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هنگ چی شاسی بلند برقی چینی (3)

شاسی بلند تمام برقی FAW معرفی شد

خودروساز چینی FAW از شاسی‌ بلند تمام برقی هنگ ‌چی E-HS9 برای بازار این کشور رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت FAW که یکی از خودروسازان به نام چینی طی مراسمی، به طور رسمی از محصول الکتریکی شاسی‌بلند Hongqi E-HS9 رونمایی کرد. لازم به ذکر است که تصاویر اولیه از این خودرو […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

خودروساز چینی FAW از شاسی‌ بلند تمام برقی هنگ ‌چی E-HS9 برای بازار این کشور رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت FAW که یکی از خودروسازان به نام چینی طی مراسمی، به طور رسمی از محصول الکتریکی شاسی‌بلند Hongqi E-HS9 رونمایی کرد.

لازم به ذکر است که تصاویر اولیه از این خودرو به‌ طور دقیق، فرم نهایی و طراحی ظاهری شاسی ‌بلند لوکس هنگ ‌چی که در آینده نزدیک راهی بازار این کشور می ‌شود نیز منتشر شد.

همان ‌طور که اخیرا تصاویری با وضوح پایین از خط تولید این خودرو نشان داده شد، هنگ‌چی E-HS9 بسیار شبیه به مدل مفهومی E115 همین شرکت است.

هنگ چی شاسی بلند برقی چینی (2)

جلو پنجره جذاب دارای شکاف‌های عمودی است اما در بین این شکاف‌ها رگه‌هایی نازک از رنگ بدنه وجود دارد. چنین طرحی، ظاهر بسیار جالبی را برای شاسی‌بلند برقی هنگ‌چی ایجاد می‌کند. نکته قابل‌توجه در قسمت جلویی، چراغ‌های روشنایی روز LED هستند که به سمت پایین و درکنار جلوپنجره کشیده می‌شوند.

سایر عناصر جذاب طراحی شامل ستون‌های C شکیل و زیبا با تزئین کرومی، اسپویلری که تا سقف امتداد دارد و چراغ‌های بزرگ با نوار روشنایی LED می‌شود که آن‌ها را به هم وصل می‌کند.

وب‌سایت Car News China گزارش می‌دهد که رینگ‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی دردسترس خواهند بود، اگرچه هنوز مشخص نیست که مدل‌های سفید، بنفش و سبز E-HS9 موجود در تصاویر روی کدام رینگ سوار شده‌اند.

هنگ چی شاسی بلند برقی چینی (1)

خودروی تمام الکتریکی هنگ‌چی E-HS9 به موتور برقی با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در محور جلو و موتور برقی با ۲۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن‌متر گشتاور در محور عقب مجهز خواهد شد. قدرت ترکیبی ۵۱۰ اسب‌بخار و گشتاور کل ۷۷۰ نیوتن‌متر نیز تحویل داده می‌شود. این موتورها انرژی خود را از پکیج باتری ۹۲/۴ کیلووات ساعت دریافت می‌کنند.

جزئیات قیمت این خودروی الکتریکی هنوز اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود قیمتی بین ۶۷،۲۵۷ تا ۷۷،۰۶۵ دلار داشته باشد. تحویل اولین مدل‌ها به مشتریان نیز از ماه سپتامبر (شهریور ماه) آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

چشم انداز حضور خودروسازان چینی در ایران/ عقبگرد چشم بادامی ها در صنعت خودرو کشور

ترکیب کت و شلوار آمریکایی و ذات چینی/ محصول جدید فاو چین معرفی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی