پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از کروز

مدیران کروز از تحریم ها، فرصت ساخته اند

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی معتقد است با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، مشاهده توان تولید کنندگان و قطعه سازانی همچون کروز موجب فخر و مباهات است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به تازگی عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بمپور، بنت، لاشار، آشار و آهوران به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی معتقد است با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، مشاهده توان تولید کنندگان و قطعه سازانی همچون کروز موجب فخر و مباهات است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به تازگی عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بمپور، بنت، لاشار، آشار و آهوران به همراه مشاور خود در امور صنعت از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، درخشان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.

نماینده مردم ایرانشهر در حاشیه این بازدید گفت: این بازدید یک اتفاق جالب و جذابی برای بنده بود، با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، مشاهده توان تولید کنندگان و قطعه سازانی همچون کروز موجب فخر و مباهات است.

وی با تاکید بر اینکه بطور حتم مدیران قطعه سازی کروز با مشکلاتی نیز روبرو هستند، تصریح کرد: به دلیل تحریم های ظالمانه علیه کشورمان 30 درصد از تولیدات آنان وابسته به واردات است اما آنچه قابل تامل است اینکه مدیران کروز از تحریم به عنوان یک فرصت استفاده کرده و در تولید بسیاری از قطعات مهم خودروسازی خودکفا شده اند.

به باور درخشان؛ قطعه سازی کروز یک نقطه قوت برای مردم کشورمان به شمار می آید اما به هر حال صنعت خودروسازی در ایران با یک چالش جدی مواجه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنعت خودروسازی پویا و قابل رقابت با استانداردهای بین المللی به پررنگ شدن بخش خصوصی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اگر نقش بخش خصوصی در این صنعت کم رنگ باشد، آینده و چشم انداز خوبی برای خودروسازی کشور نخواهیم داشت.

وی تلاش های کروز را قابل تقدیر دانست و گفت: کیفیت کار از اهمیت قابل توجهی برخوردار است که این مجموعه در این حوزه به خوبی ایفای نقش کند، مدیران کروز دقیقا مشخص کنند چه حمایت هایی را نیاز دارند، بطور حتم مجلس به عنوان قوه قانون گذاری نه تنها از کروز بلکه از همه تولید کنندگان واقعی در کشور حمایت لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/

مجاهدان واقعی در عرصه تولید مدیران کروز هستند

کروز تولید کننده قطعات و سیستم های با کیفیت و مطمئن خودرو

فعالیت12 هزار نفر در شرکت کروز، بهترین کار و عبادت است

ایجاد صادرات و افزایش سطح تولیدات در کروز، اشتغالزایی و افزایش تولید ملی را به همراه دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی