پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو آسنا

كلينيك آميكو آسنا در هتل المپيك / نقش آفريني مشتريان آميكو در توسعه محصول

شركت آميكو كه به عنوان يكي از خودروسازان خصوصي فعال در بخش خودروهاي تجاري در كشور شناخته مي شود، با رعايت تمامي پروتكل هاي بهداشتي اقدام به برگزاري كلينيك پيكاپ آميكو آسنا در هتل المپيك تهران كرد. غلامحسين بي ريا مدير بازاريابي و تحقيقات بازار شركت آميكو در اين خصوص به جوان خودرو گفت: با […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

شركت آميكو كه به عنوان يكي از خودروسازان خصوصي فعال در بخش خودروهاي تجاري در كشور شناخته مي شود، با رعايت تمامي پروتكل هاي بهداشتي اقدام به برگزاري كلينيك پيكاپ آميكو آسنا در هتل المپيك تهران كرد.

غلامحسين بي ريا مدير بازاريابي و تحقيقات بازار شركت آميكو در اين خصوص به جوان خودرو گفت: با توجه به حضور حدودا ٣ ساله آميكو آسنا در بازار خودروهاي تجاري كشور، تصميم گرفتيم در يك ارتباط بي واسطه با مشتريان اين خودرو، نظرات آنها را در خصوص مدل هاي آسنا و آراز جويا شويم.
او اضافه كرد: در واقع نظرات، پيشنهادها و حتي انتقادهاي مشتريان مي تواند اطلاعات دقيقي از وضعيت يك محصول در بازار به توليد كننده انتقال دهد كه بي شك در مسير توسعه محصول و برنامه ريزي براي آينده ثمربخش خواهد بود.

او در ادامه گفت: در اين كلينيك كه از ١٢ تا ١٥ مرداد (از ساعت ١٠ الي ١٨) در سالني به مساحت 280 متر مربع  ادامه خواهد داشت، تعداد ١٠٠ نفر از مشتريان آميكو دعوت شده اند تا با ترتيب حضور متوسط ٣ نفر هم زمان در سالن، ضمن شنيدن نظرات آنها و پايش اطلاعات دريافتي، مدل توربو اتوماتيك آسنا نيز در معرض ديد آنها قرار بگيرد.
بي ريا افزود: آميكو به عنوان يك برند ايراني قصد دارد در ادامه مسير، با توسعه ساخت داخل قطعات و در همكاري با قطعه سازان داخلي از توانمندي هاي داخلي كشور جهت توسعه محصول استفاده كند.
گفتني است اين كلينيك به دليل رعايت پروتكل هاي بهداشتي با برنامه ريزي زماني مشخص حضور مشتريان در محل كلينيك، استفاده از گيت ضد عفوني، اهداء ماسك و دستكش به مشتريان برگزار مي شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی