پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

شرطی که هنگام ثبت نام خرید خودرو موجب نارضایتی مردم شد

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران ‌خودرو بیان کرد: محدود کردن شرایط ثبت‌نام با شرط عدم پلاک فعال خانواده، تصمیم کمیته خودرو بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در حالی مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران ‌خودرو اجرا شد که شرط عدم پلاک فعال در خانواده نیز لحاظ شده […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران ‌خودرو بیان کرد: محدود کردن شرایط ثبت‌نام با شرط عدم پلاک فعال خانواده، تصمیم کمیته خودرو بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در حالی مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران ‌خودرو اجرا شد که شرط عدم پلاک فعال در خانواده نیز لحاظ شده بود و منجر به گلایه برخی مشتریان شده بود. این در حالی است که این تصمیم، در کمیته خودرو بررسی و مصوب شده و این خوردوساز ملزم به اجرای آن بوده است.

در این رابطه بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تاکید براینکه اقداماتی که صورت می‌گیرد، ابتدا در کمیته خودرو بررسی می‌شود، اظهار کرد: همچون بحثی که برای توزیع خودرو، به سمت شیوه قرعه‌کشی رفتیم یا بحث پلاک فعال و… که همگی در کمیته خودرو و در حضور نهادهای مختلف همچون ناجا و غیره برگزار می‌شود، همه تلاش‌ها برای این بوده است که تقاضاها واقعی شده و در توزیع نیز بتوانیم عادلانه رفتار کنیم.

وی افزود: واقعی کردن تقاضا و عادلانه بودن نحوه توزیع، دو محور اصلی طرح‌های فروش بوده است تا اولویت با مشتریان و تقاضاهای واقعی باشد. در طرح فروش فوق‌العاده به دلیل اینکه محصولات با قیمت قطعی و ظرف مدت کوتاهی تحویل می‌شود، تمایل ما این بوده است که این خودروها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد. ضمن اینکه منطق پشت عدم پلاک فعال در خانواده، این است که خانواده‌هایی هستند که خودرو در حال حرکت دارند اما در مقابل خانواده‌هایی هم هستند که حتی یک خودرو هم ندارند، لذا شرایطی فراهم شود تا فعلا اولویت با خانواده‌های بدون خودرو باشد.

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو تاکید کرد: بنابراین موضوع عدم پلاک فعال در خانواده که تنها برای طرح فروش فوق‌العاده اعمال می‌شود، مطرح شد تا خانواده‌های بدون خودرو بتوانند از این طرح بهره‌مند شوند. همچون هر تغییر شرایط دیگری، ابتدا سخت است و به‌نظر عجیب می‌آید اما با توجه به منطقی که پشت آن وجود دارد، در حقیقت مشتریانی در اولویت قرار می‌گیرند که حتی یک خودرو هم ندارند.

رحمانی اشاره کرد: بنابراین برای خانواده و افرادی که به طور مثال خودروی فرسوده داشته یا تعداد نفرات خانوار زیاد است، روش‌های دیگر و استفاده از سایر طرح‌های فروش وجود دارد تا بتوانند خودروی فرسوده خود را تبدیل به احسن یا بیشتر کنند. در فروش فوق‌العاده با قیمت ثابت است که این شرط در آن اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد ثبت‌نام کرده در مرحله دوم فروش فوق‌العاده احراز هویت شده‌اند، اعلام کرد: بعد از ظهر امروز(یکشنبه) قرعه‌کشی انجام خواهد شد و حدود یک میلیون نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

قرعه کشی مرحله دوم فروش فوق العاده ایران خودرو 12مردادماه برگزار می شود

آیا بازار خودرو روی خوش به خود خواهد دید؟

موتور XU پلاس امسال به تولید انبوه می‌رسد

آغاز مرحله دوم طرح فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه پنج محصول پر متقاضی از فردا

تقدیر ایدرو از عملکرد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ایران خودرو

هماهنگی تعطیلات قطعه سازان و خودروسازان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی