پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران_خودرو_لوگو

حضور ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی تاجیکستان

نمایشگاه بین المللی تاجیکستان صبح امروز -چهارشنبه- با حضور امامعلی رحمان، رییس جمهور این کشور آغاز شد و چهار محصول با برند ایران خودرو در غرفه این گروه صنعتی در معرض دید عموم قرار گرفت. به گزارش ایکوپرس، محصولات چهارگانه ایران خودرو در این نمایشگاه دنا، رانا، سورن و آریسان هستند که این خودرو آخر […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

نمایشگاه بین المللی تاجیکستان صبح امروز -چهارشنبه- با حضور امامعلی رحمان، رییس جمهور این کشور آغاز شد و چهار محصول با برند ایران خودرو در غرفه این گروه صنعتی در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش ایکوپرس، محصولات چهارگانه ایران خودرو در این نمایشگاه دنا، رانا، سورن و آریسان هستند که این خودرو آخر یعنی آریسان مورد استقبال و توجه تاجیک ها قرار گرفته است.

امامعلی رحمان، رییس جمهور تاجیکستان در آیین گشایش این نمایشگاه آمادگی کشورش برای توسعه همکاری های اقتصادی با شرکت های بزرگ خارجی را اعلام کرد و گفت: شرکت های بزرگی از 35کشور دنیا در نمایشگاه حضور پیدا کرده اند که از حضور همه آنها در بازار تاجیکستان استقبال خواهیم کرد.
این نمایشگاه تا روز جمعه از ساعت 10 تا 18 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

تاجیکستان زمینه و سابقه ای در صنعت خودرو ندارد و تمام خودروهای مورد نیاز خود را از طریق واردات تامین می کند. به دلیل عدم توان مالی مردم برای خرید خودروهای صفرکیلومتر اروپایی، عمده این واردات را نیز خودروهای مستعمل و قدیمی تشکیل می دهد.
مردم تاجیکستان به دلیل قدیمی بودن این خودروها، مصرف سوخت بالا و هزینه قابل توجه نگهداری از ورود خودروهای صفر کیلومتر با قیمت های متناسب با توان مالی آنها استقبال می کنند

تغییر مدیرعامل ایساکو

تاسیس کارخانه تولید محصولات ایران خودرو در عمان

افزایش قیمت پژو 405 SLX با موتور TU5

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی