پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک جاده چالوس

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با توجه به تعطیلات آخر هفته محدودیت های ترافیکی را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه به تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت‌های تردد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با توجه به تعطیلات آخر هفته محدودیت های ترافیکی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه به تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت‌های تردد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می‌آید.

1- تردد موتورسیکلت: از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 99.05.15 الی ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 99.05.19 از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

– تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

2- محور کرج _ چالوس: الف – تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

(موج رفت)

ب – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12روز های چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های 15 و 99.05.16 الی ساعت 2 روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال ممنوع است.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های 15 و 99.05.16 الی ساعت 2 روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

(موج برگشت)

پ – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه و شنبه تاریخ های 17 و 99.05.18 الی ساعت 2 روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه تاریخ های 17 و 99.05.18 الی ساعت 2 روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاده راه تهران – شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

3- محور هراز:

الف – تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب – تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 99.05.15 از محور هراز ممنوع است.

پ – تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تاریخ‌های 16، 17 و 99.05.18 الی ساعت 2 روزهای بعد، از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

جاده هراز تا صبح سه‌ شنبه مسدود است

ترددهای برون شهری 3 درصد کاهش یافت

بهره برداری از 5 هزار راه تا پایان دولت در صورت تامین اعتبار

افت 4.4 درصدی در جاده های برون شهری

چرا ولوو سرعت محصولاتش را محدود می کند؟

ترافیک سنگین در جاده هراز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی