پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتلی بنتایگا

بنتلی بنتایگا، در جایگاه سریع‌ترین شاسی‌بلند دنیا

مدل 2016 بنتلی «بنتایگا» را باید سریع‌ترین شاسی بلند جهان دانست. نام این شاسی بلند نیز بی جهت بنتایگا انتخاب نشده است. ولفگانگ دورهایمر، مدیرعامل بنتلی می‌گوید: «بنتایگا به ما می‌‎گوید که این خودرو قرار است از تمام شاسی بلندهای جهان بهتر عمل کند. بنتایگا می‌خواهد مفهوم خودروی لوکس را با کاراییِ عالی با هم […]

javankhodro
شنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

مدل 2016 بنتلی «بنتایگا» را باید سریع‌ترین شاسی بلند جهان دانست. نام این شاسی بلند نیز بی جهت بنتایگا انتخاب نشده است. ولفگانگ دورهایمر، مدیرعامل بنتلی می‌گوید: «بنتایگا به ما می‌‎گوید که این خودرو قرار است از تمام شاسی بلندهای جهان بهتر عمل کند. بنتایگا می‌خواهد مفهوم خودروی لوکس را با کاراییِ عالی با هم در آمیزد.»

بنتلی بنتایگا

نام خودرو بیانگر این است که بنتلی بنتایگا در تمام شرایط خودرویی ایده‌آل خواهد بود.بنتایگا ترکیبی از دو نام «تایگا» و «روکه بنتایگا» می باشد.ایگاه به بزرگترین جنگل برفی دنیا و روکه بنتایگا نیز به مسیر ناهمواری در جزایر قناری اشاره دارد.

در زیر کاپوت بنتایگا از یک موتور اصلاح شده‌ی شش لیتری W12 ، استفاده شده است که در سمپوزیوم موتور وین 2015 رونمایی شده و نسخه قدیمی‌تر آن در کانتیننشال جی تی استفاده شده بود.

بنتلی بنتایگا

در طراحی ظاهری این خودرو تفاوت زیادی با بنتلی EXP 9F ندارد و محسوس‌ترین تغییر آن استفاده از طراحی کانتیننشال جی تی در عقب خودرو می باشد.بنتلی بنتایگا مدلی چهار سرنشین با کنسول وسطی کشیده شده به سمت عقب است که آن را به گزینه‌ی مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل خواهد کرد.شاسی بلند لوکس بنتلی بنتایگا از پلتفرمی مشترک با آئودی Q7 مدل 2016 و نسل بعدی پورشه کاین بهره می‌برد و قیمت نهایی آن بین 214 تا 305 هزار دلار تمام خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی