پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار

طبق بررسی میدانی صورت گرفته از بازار خودرو، قیمت هر دستگاه خودرو پراید 131 در بازار، 78 میلیون تومان اعلام شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس آگهی‌های موجود در سایت‌های فروش اینترنتی، قیمت پراید۱۱۱ حدود ۹۰/۰۰۰/۰۰۰تومان، پراید ۱۳۱ ۷۸/۰۰۰/۰۰۰ و پراید۱۳۲ ۷۹/۰۰۰/۰۰۰تومان است؛ قیمت تیبا معمولی و تیبا۲ هم در بازار آزاد […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

طبق بررسی میدانی صورت گرفته از بازار خودرو، قیمت هر دستگاه خودرو پراید 131 در بازار، 78 میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس آگهی‌های موجود در سایت‌های فروش اینترنتی، قیمت پراید۱۱۱ حدود ۹۰/۰۰۰/۰۰۰تومان، پراید ۱۳۱ ۷۸/۰۰۰/۰۰۰ و پراید۱۳۲ ۷۹/۰۰۰/۰۰۰تومان است؛ قیمت تیبا معمولی و تیبا۲ هم در بازار آزاد امروز ۹۸/۰۰۰/۰۰۰ و ۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان اعلام شد و ساینا به ۱۱۲/۰۰۰/۰۰۰تومان رسید.

به همین ترتیب قیمت دو‌ محصول دیگر سایپا یعنی کوییک ساده و اتوماتیک هم ۱۲۲/۰۰۰/۰۰۰ و ۱۲۷/۰۰۰/۰۰۰تومان است.

همچنین هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۱۶۵/۰۰۰/۰۰۰تومان، پژو۲۰۶ تیپ۵ ۲۰۱/۰۰۰/۰۰۰تومان و پژو۲۰۶ صندوقدار ۱۹۵/۰۰۰/۰۰۰تومان از سوی فروشندگان اعلام شد؛ قیمت پژو۲۰۷ دستی و اتوماتیک هم به ترتیب حدود ۲۹۵/۰۰۰/۰۰۰ و ۳۱۱/۰۰۰/۰۰۰تومان است.

قیمت پژو ۲۰۰۸ هم در بازار بین ۷۴۰ تا ۷۵۵ میلیون تومان است؛ قیمت پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس هم ۱۴۱/۰۰۰/۰۰۰تومان و پژو پارس سال ۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰تومان اعلام شد.

بر همین اساس قیمت رانا در بازار به ۱۵۷/۰۰۰/۰۰۰تومان، دنا معمولی ۲۲۸/۰۰۰/۰۰۰ و دنا پلاس ۲۷۵/۰۰۰/۰۰۰تومان رسید و دارندگان هایماS۷ توربو نیز قیمت این خودرو را ۵۹۰/۰۰۰/۰۰۰تومان اعلام کردند.

انتهای پیام/ منبع: اقتصاد آنلاین

کشف شیوه نوین کلاهبرداری در بازار خودرو

سراتو مونتاژی در بازار چه قیمتی است؟

کدام شیوه برای قیمت گذاری خودرو و کنترل بازار مناسب است؟

تداوم قیمت گذاری دستوری نتیجه ای جز التهاب در بازار خودرو ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی