پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت دست ساز ب ام و (2)

آشنایی با نسخه دست ساز از موتورسیکلت ب ام و R18

یک شرکت کوچک به نام بلچمان (Blechmann) که در شهر کوهستانی گوسینگ اتریش واقع شده اقدام به ساخت یک موتور سیکلت براساس موتورسیکلت R18 ب ام و کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برنهارد نائومان، کارگاهی در شهر کوهستانی گوسینگ اتریش دارد. او علاقه‌مند ساخت آثار هنری با فلزات و خصوصا قطعات موتورسیکلت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۹

یک شرکت کوچک به نام بلچمان (Blechmann) که در شهر کوهستانی گوسینگ اتریش واقع شده اقدام به ساخت یک موتور سیکلت براساس موتورسیکلت R18 ب ام و کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برنهارد نائومان، کارگاهی در شهر کوهستانی گوسینگ اتریش دارد. او علاقه‌مند ساخت آثار هنری با فلزات و خصوصا قطعات موتورسیکلت است.

وی همچنین شرکت کوچکی با نام بلچمان (Blechmann) دارد که تاکنون نسخه‌های مختلفی از محصولات ب ‌ام‌ و موتوراد، شامل مدل‌های مدرن یا کلاسیک را بازطراحی و سفارشی‌سازی کرده است.

موتورسیکلت دست ساز ب ام و (3)

جدیدترین اثر برنهارد، براساس موتورسیکلت R18 ساخته می‌شود؛ اما دارای ادواتی متفاوت در بدنه خواهد بود. مثلا کاسه چراغ دست‌ساز، طرحی الهام‌گرفته از حالت دوگانه در جلوپنجره خودروهای ب ام ‌و سری ۴ دارد. شیشه‌ی هدایت‌کننده‌ی باد و مخزن باک بنزین هم مخصوص این موتورسیکلت ساخته شده است.

حاصل کار، ترکیبی چشم‌نواز از یک موتورسیکلت مدرن با حس مدل‌های کلاسیک را تداعی می‌کند. صنعت‌گران بلچمان، ۴۵۰ ساعت زمان را صرف ساخت این محصول، کرده‌اند.

موتورسیکلت R18 دارای پیشرانه ۲ سیلندر بوکسر با حجم ۱,۸۰۰ سی‌سی است که قدرت ۹۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۶۵ نیوتن‌متر برای رسیدن به نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتربرساعت، فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

نسخه پلاگین هیبرید ب ام و سری 5 معرفی شد

نسل جدید ب ام و سری پنج و ایکس وان هیبریدی خواهند بود

جدیدترین قابلیت محصولات ب ام و/ تنظیم دمای کابین قبل از ورود به خودرو

رونمایی از جلوپنجره خودرو الکتریکی iNext ب ام و

معرفی ب ام و X7 Dark shadow

تصاویر نسل جدید ب ام و سری 2 کوپه شکار شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی