پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا اکتیوا (1)

با اسکوتر محبوب اکتیوا 6G هوندا آشنا شوید

یکی از اسکوترهای محبوب و پرفروش در بازار هندوستان اکتیوا 6G بوده و این محصول با بهره مندی از پیشرانه 110 سی سی گزینه مناسب برای تردد درون شهری است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یکی از اسکوتر های پر طرفدار هوندا در بازار جهانی خصوصا در بازار کشور هندوستان اکتیوا 6G بوده این […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۹

یکی از اسکوترهای محبوب و پرفروش در بازار هندوستان اکتیوا 6G بوده و این محصول با بهره مندی از پیشرانه 110 سی سی گزینه مناسب برای تردد درون شهری است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یکی از اسکوتر های پر طرفدار هوندا در بازار جهانی خصوصا در بازار کشور هندوستان اکتیوا 6G بوده این محصول که از پیشرانه 110 سی سی برخودار است برای نخستین مرتبه در این رده از موتورسیکلت‌ های هوندا، به دستگیره تلسکوپیک، درپوش فیلتر خارجی مخزن سوخت و خفه‌کن استارتر مجهز شده است.

از دیگر امکانات این اسکوتر می توان به چراغ‌های LED جلو و دکمه سوئیچی چندکاره برای باز کردن در مخزن سوخت اشاره کرد.

هوندا اکتیوا (2)

پیشرانه تک سیلندر هوندا اکتیوا 6G حجمی برابر با 109.5 سی‌سی با سیستم تزریق سوخت دارد که 7.6 اسب‌بخار قدرت و 8.79 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

بد نیست بدانید به لطف فناوری‌های جدید به‌کارگرفته شده در پیشرانه هوندا اکتیوا 6G، مسافت قابل پیمایش با این محصول در مقایسه با شعاع حرکتی مدل اکتیوا 5G که به پیشرانه BS4 مجهز شده، 10 درصد بیشتر است.

یکی از مهمترین رقبای هوندا اکتیوا 6G در بازار هندوستان را باید Jupiter BS6 دانست که محصول شرکت TVS است و با قیمت 63,102 روپیه (843 دلار) عرضه می‌شود. البته Hero Pleasure Plus را نیز نباید فراموش کرد که با قیمت ارزان‌تر 56,100 روپیه (750 دلار) به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ منبع: باما

پردرآمد ترین خودروسازان جهان چه برندهایی هستند؟

نیسان و هوندا در یک قدمی ادغام

قدرتمند ترین موتورسیکلت های جهان را نام ببرید!/ از دامون برقی تا کاوازاکی 1400 سی سی

هنر چشم بادامی ها در تولید محصولاتی جان سخت/ بادوام ترین محصولات از آن کدام خودروساز ژاپنی است؟

هوندا جاز در بازار هند عرضه می شود

کانگروی جهان رو !/ بررسی موتورسیکلت کاربردی JS 150 جهانرو

ابریشم ایتالیایی/ بررسی اسکوتر بنلی SETA125

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی