پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

dongfeng_fengshan_h30_cross_دانگ فنگ اچ سی کراسedited

استقبال کم نظیر از دانگ فنگ H30

دانگ فنگ H30 کراس به عنوان یکی از ارزان ترین خودروهای اتوماتیک توانسته توجه زیادی را جلب کند. پیش فروش این خودرو امروز صبح آغاز گشت و با استقبال کم نظیر در عرض چند ساعت ظرفیت بسیاری از نمایندگی ها تمام شد. مبلغ پیش پرداخت  20 و 23 میلیون تومان از سوی شرکت منظور شده […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

دانگ فنگ H30 کراس به عنوان یکی از ارزان ترین خودروهای اتوماتیک توانسته توجه زیادی را جلب کند. پیش فروش این خودرو امروز صبح آغاز گشت و با استقبال کم نظیر در عرض چند ساعت ظرفیت بسیاری از نمایندگی ها تمام شد.

مبلغ پیش پرداخت  20 و 23 میلیون تومان از سوی شرکت منظور شده تا مشتریان با سطح درآمدی مختلف، توان ثبت نام را داشته باشند. سود مشارکت طرح 21 درصد و موعد تحویل خودروها نیز مرداد تا آبان ماه اعلام شده است. این خودرو بر مبنای پلتفرم پژو 306 ساخته شده است و از موتور شناخته شده TU5 بھره مند می باشد. درمدل H30 CROSS به خوبی می توان طرح زیبا و خصوصیات اسپرتی را مشاھده کرد و باید گفت سواری با H30 CROSS تقریباً حس رانندگی با یک خودروی اسپرت را به راننده منتقل میکند .

فضای مناسب داخل خودرو،سانروف برقی، کنسول میانی صندلی ھای جلو و… از دیگر ویژگی های این خودرو است. قیمت نهایی محصول کراس اوورH30 با قیمت اولیه در حدود 44 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

این خودرو در 7 رنگ آبی رویال ، خاکستری ، سفید ، قرمز ، مشکی ، نارنجی و نقره ای قابل سفارش است .

طبق پیگیری خبرنگار ما از نمایندگی های سطح شهر تهران، در ساعت 9:30 صبح تقریبا نیمی از این نمایندگی ها ظرفیت فروششان تکمیل شده است . که به احتمال فراوان تا ظهر امروز تمامی ظرفیت های فروش تکمیل خواهد شد .

وضعیت تکمیل ظرفیت شدن خودروی h30 کراس در برخی نمایندگی های شهر تهران  :

استقبال از دانگ فنگ اچ سی_H30_اردیبهشت 95

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی