پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

BYD e6_نمایشگاه خودرو تهران_کارمانیا

حضور شکوهمند کارمانیا با BYD در نمایشگاه خودرو تهران

خودروسازي كارمانيا كه از جمله توليدكنندگان به روز و با كيفيت كشور است، در نمايشگاه خودروي تهران با سه محصول BYD Song ،BYD S6، BYD e6 حضور دارد . (گزارش 5) BYD e6 گل سر سبد غرفه کامانیا يكي از محصولا اين شركت BYD مدل e9 است كه بايد آن را اولين خودروي هيبريدي توليد […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

خودروسازي كارمانيا كه از جمله توليدكنندگان به روز و با كيفيت كشور است، در نمايشگاه خودروي تهران با سه محصول BYD Song ،BYD S6، BYD e6 حضور دارد . (گزارش 5)

BYD_Song_نمایشگاه خودرو تهران

رونمایی از BYD Song

BYD s6_نمایشگاه خودرو تهران_کارمانیاBYD_Song_نمایشگاه خودرو تهران-1

BYD e6 گل سر سبد غرفه کامانیا

يكي از محصولا اين شركت BYD مدل e9 است كه بايد آن را اولين خودروي هيبريدي توليد داخل ناميد. خودرويي كه قرار است در سال اينده در خطوط توليد كارمانيا در شهر بم ساخته شود. اين خودرو كه به دليل كيفيت  و سطح تكونولوژي بالا بسيار مورد توجه بازديد كنندگان از غرفه كارمانيا قرار گرفته است داراي پيل سوختي(باتري) ٨٠ كيلوواتي كيلوواتي بهره ميبرد كه با ٢،٥ ساعت شارژ قابليت پيمايش ٤٠٠ كيلومتر را دارد. به اين ترتيب هر بار شارژ اين خودرو با توجه به قيمت برق در ايران حدود ٤٠٠٠ هزارتومان هزينه در بر دارد.

موتور برقي اين خودرو١٢١ اسب بخار نيرو توليد مي كند و خروجي گشتاورش به عدد عجيب ٤٥٠ نيوتن متر ميرسد. اين خودرو داراي امكاناتي مثل كيلس استارتر،كروز كنترل،دوربين دنده عقب،تحويه مطبوع ديجيتال وايربگهاي دو مرحله ايي است.

مشخصات فنی BYD E6

اما از نظر فنی باید گفت که مدل پایه آن از پیشرانه ای تمام الکتریکی از نوع مگنتی برخوردار است، که با تولید 121 اسب بخار و حداکثر گشتاور 450 نیوتن متری گزینه نسبتا مناسبی در میان خودروهای برقی است. مدل پایه این خودرو فاصله صفر تا صد را در 14 ثانیه می پیماید. E6 با هر بار شارژ کامل باتری حدود 400 کیلومتر را طی می کند، ولی مشکل اینجاست که روند شارژ باتری با برق شهری حدود 6 تا 8 ساعت طول می کشد.

شرایط فروش بی وای دی S6 +تخفیف ویژه (نوروز96)

شرایط فروش قطعی بی وای دی S6 و e6 اعلام شد+ جدول (بهمن 95)

BYD E6 در یک قدمی بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی