پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رکورد فروش برای BYD

چند روز پیش BYD اعلام کرد که مجموع فروش دو مورد از پرفروش ترین تولیدات این برند یعنی سدان Han و شاسی بلند Tang، از مرز یک میلیون دستگاه هم گذشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این خودروساز چینی اعلام کرد که تا کنون تعداد 505 هزار و 62 دستگاه از سری Han و […]

سامیار راشد
پنجشنبه - ۸ تیر ۱۴۰۲

چند روز پیش BYD اعلام کرد که مجموع فروش دو مورد از پرفروش ترین تولیدات این برند یعنی سدان Han و شاسی بلند Tang، از مرز یک میلیون دستگاه هم گذشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این خودروساز چینی اعلام کرد که تا کنون تعداد 505 هزار و 62 دستگاه از سری Han و 501 هزار و 662 دستگاه از سری تانگ را به فروش رسانده است. شاسی بلند تانگ از سال 2015 در بازار حضور دارد اما سدان Han در سال 2020 متولد شد و با وجود جدید بودن، توانسته فروش خوبی را تجربه کند.

بی وای دی تانگ در زمان معرفی با نیرومحرکه پیشرفته ای که داشت می توانست در عرض پنج ثانیه از صفر به یکصد کیلومتر بر ساعت برسد درحالیکه دارای مصرف سوخت 2 لیتر در یکصد کیلومتر بود و همین موضوع باعث شد تا این شاسی بلند در عرصه بین المللی خوش بدرخشد.

در سال 2020 سدان Han متولد شد که با سه نوع موتور الکتریکی و یک سیستم هیبریدی عرضه می شد. تنها در عرض یک سال، فروش Han به مرز یکصد هزار دستگاه رسید و سریعترین سدان تولید چین بود که توانسته بود به چنین آمار شگفت آوری دست پیدا کند.

بی وای دی هان، قیمتی بین 29 هزار و 200 تا 42 هزار دارد درحالیکه این رقم برای شاسی بلند تانگ به 29 هزار و 200 دلار تا 32 هزار و 500 دلار می رسد.

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی