پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نامزد بهترین خودروهای قدیمی

نامزد بهترین خودروهای طول تاریخ از دید اتواکسپرس

معمولا اغلب اوقات خبرنگاران به دور هم جمع می‌شوند و بهترین خودروی سال را انتخاب می‌کنند و یا حتی یک مجله بزرگ بین المللی، با استفاده از تجربه و دانش جمعی از کارشناسان خود، بهترین خودروهای جهان را در زمان حال و گذشته معرفی می‌کنند. به گزارش خودروبانک، اما امروز وبسایت بزرگ “اتو اکسپرس” یک […]

امیر
سه شنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۶

معمولا اغلب اوقات خبرنگاران به دور هم جمع می‌شوند و بهترین خودروی سال را انتخاب می‌کنند و یا حتی یک مجله بزرگ بین المللی، با استفاده از تجربه و دانش جمعی از کارشناسان خود، بهترین خودروهای جهان را در زمان حال و گذشته معرفی می‌کنند.

به گزارش خودروبانک، اما امروز وبسایت بزرگ “اتو اکسپرس” یک کار متفاوت انجام داده و انتخاب بهترین خودروی تاریخ را برعهده مخاطبان خود گذاشته است، به همین منظور لیستی از 25 خودروی معروف صنعت خودروسازی آماده کرده و آنان را در یک نظرسنجی قرار داده است تا مخاطبان بتوانند در رابطه با آنان نظر دهند و بهترین خودروی تاریخ جهان را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که ماشین‌های قرار گرفته در این لیست، برای چندین دهه نام خود را به عنوان محصولات برتر صنعت خودروسازی مطرح کرده‌اند و حتی برخی از آنان، در زمان حال نیز به عنوان برترین خودروهای تاریخ صنعت خودروسازی شناخته می‌شوند، اما برای اینکه بهترین و محبوب‌ترین ماشین جهان عادلانه انتخاب شود، لیستی از 25 خودروی معروف تاریخ صنعت خودروسازی در یک نظرسنجی قرار گرفته است تا مخاطبان برترین اتومبیل تاریخ را انتخاب کنند.

باتوجه به نظرسنجی سایت “اتو اکسپرس” که همچنان فعال است، در ادامه لیستی آماده کرده‌ایم که به ترتیب نظرسنجی مخاطبان، خودروهای قرار گرفته در رده‌های اول تا 25 را معرفی می‌کند، هرچند این نظرسنجی در حال اجرا بوده و ممکن است که جایگاه یک اتومبیل پس از چند دقیقه تغییر کند.

1- سیتروئن DS

2- جگوار E-Type

3- لندروور دیفندر

4- لانسیا Stratos

5- مینی

6- لامبورگینی میورا

7- آئودی کواترو

8- پورشه 911

9- فراری 288 GTO

10- فورد کاپری

11- مرسدس بنز 280 SL Pagoda

12- فولکس واگن گلفت GTI

13- رنجروور کلاسیک

14- بی.ام.و E30 M3

15- فیات 500

16- آلفارومئو اسپایدر

17- نیسان اسکای لاین R34

18- مکلارن F1

19- لوتوس Esprit

20- تویوتا 2000 GT

21- ای.سی کبرا

22- استون مارتین لاگوندا

23- واکسهال لوتوس کارلتون

24- دوج چلنجر

25- مزدا کاسمو

در پایان بار دیگر جای تکرار دارد که این لیست تنها نامزدهای این نظرسنجی را معرفی می‌کند و هنوز مشخص نیست که کدامیک از خودروهای ذکر شده به عنوان برترین خودروی تاریخ صنعت خودروسازی از دید مخاطبان انتخاب شود.

منبع : خودروبانک

تویوتا C-HR بهترین خودرو از نگاه مجله پارکرز

هیوندای الانترا ، بهترین خودرو برای نوجوانان

عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا به پژو 3008 رسید

جگوار اف-پیس برنده جایزه بهترین طراحی و بهترین خودرو سال 2017

بهترین موقع برای تعویض لاستیک خودرو

چگونه ایساکو عنوان بهترین خدمات پس از فروش خودرو را از آن خود کرد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی