پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 3008

عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا به پژو 3008 رسید

مدت‌هاست که در پایان هر سال کارشناسان حوزه خودرو بهترین خودروهای سال را انتخاب می‌کنند. این امر در کشورهای مختلف اتفاق افتاده و معمولا توسط یک هیئت داوری مدیریت می‌شود. در رده بندی امسال پژو 3008 توانست با کسب 319 امتیاز عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا را به خود اختصاص دهد. در پایان سال […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

مدت‌هاست که در پایان هر سال کارشناسان حوزه خودرو بهترین خودروهای سال را انتخاب می‌کنند. این امر در کشورهای مختلف اتفاق افتاده و معمولا توسط یک هیئت داوری مدیریت می‌شود. در رده بندی امسال پژو 3008 توانست با کسب 319 امتیاز عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا را به خود اختصاص دهد.

در پایان سال ۲۰۱۶ گروهی از کارشناسان و روزنامه‌نگاران این حوزه بهترین کاندیدهای خودروی اروپا را تعیین کردند. اعضای هیئت داوران پس از طی مراحل مختلف هفت خودرو را به عنوان برترین‌های اروپا به مرحله نهایی فرستادند. آلفا رومئو جولیا از ایتالیا، سیتروئن C3 از فرانسه، مرسدس بنز کلاس E از آلمان، نیسان میکرا از ژاپن، پژو 3008 از فرانسه، ولوو S90/V90 و تویوتا CH-R از ژاپن منتخبین این فهرست عنوان شدند.

بهترین خودرو اروپا 2017

اینک و پس از سپری شدن تست‌های گوناگون، پژو باید بسیار خوشحال باشد که شاسی بلند پژو 3008 با شکست ۶ خودروی دیگر عنوان معتبرترین خودروی سال ۲۰۱۷ اروپا را از آن خود کرده است.

قد بلند فرانسوی با اخذ ۳۱۹ امتیاز در جایگاه اول نشست و جولیا آلفارومئو با ۲۹۶ امتیاز دوم شد. سومین برتر اروپا نیز با ۱۹۷ امتیاز یک بنز کلاس E است.

پژو 3008

 

پژو 3008 اولین شاسی‌بلندی است که جایزه بهترین خودروی سال اروپا را از سال ۱۹۶۴ دریافت می‌کند. این خودرو همچنین گویای عصر و دروه جدیدی در طراحی و فناوری خودروسازی فرانسوی است و هم‌اکنون ۱۰۰ هزار مشتری در صف سفارش آن قرار دارند.

این پنجمین باری است که پژو عنوان برترین خودروی سال اروپا را از آن خود می‌کند. پیش از این پژو با مدل ۳۰۸ جایزه بهترین خودروی اروپا در سال ۲۰۱۴، ۳۰۷ در سال ۲۰۰۲، پژو ۴۰۵ در سال ۱۹۸۸ و مدل ۵۰۴ در ۱۹۶۹ را کسب کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی