پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوربین های کنترل ترافیکی

مجهز شدن دوربین های طرح ترافیک تهران به پرژکتور

معاونت حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد:همه دوربین‌ های طرح ترافیک و ورودی محدوده زوج و فرد به پروژکتور مجهز شدند تا آمادگی زیرساختی برای اجرای طرح ترافیک در نیمه دوم سال و فاز دوم طرح کاهش به حداکثر برساند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛   در اطلاعیه معاومت حمل و نقل […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

معاونت حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد:همه دوربین‌ های طرح ترافیک و ورودی محدوده زوج و فرد به پروژکتور مجهز شدند تا آمادگی زیرساختی برای اجرای طرح ترافیک در نیمه دوم سال و فاز دوم طرح کاهش به حداکثر برساند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

 

در اطلاعیه معاومت حمل و نقل شهرداری تهران آمده است: با توجه به افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک در سال جاری به ساعت 19 و همچنین ضرورت کنترل 24 ساعته معاینه فنی خودرو‌ها از اول آبان‌ماه، با پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، همه دوربین‌های ورودی و خروجی محدوده طرح ترافیک به پروژکتور مجهز شدند.

با نصب تعداد نزدیک به چهارصد پروژکتور بر روی دوربین‌های پیرامونی محدوده طرح، هم‌اکنون در زمان تاریکی هوا نیز امکان تصویربرداری و رصد تردد خودرو‌ها در سطح شهر وجود دارد و آمد و شد خودرو‌ها و معاینه فنی آن‌ها کنترل خواهد شد.

بر اساس قانون، از روز اول آبان 1397 همه خودرو‌ها تنها به شرط داشتن معاینه فنی مجاز به تردد در شهر سطح تهران هستند و این موضوع توسط دوربین‌ها و ماموران پلیس در سطح شهر، به صورت 24 ساعته و حتی در روز‌های تعطیل کنترل خواهد شد.

تاثیر 15 درصدی تغییر ساعت کار اداری بر کاهش ترافیک

محدودیت ترافیکی جاده ها تا اول مهر ماه اعلام شد/ جاده چالوس از بعد از ظهر فردا یکطرفه می شود

استفاده از آسانسور های زیر زمینی، ایده جدید برای کاهش ترافیک جاده ها

جزئیات اقدامات ترافیکی شهرداری ویژه مهر ماه

راهکاری ساده برای حل معضل ترافیک تهران/ با یک تیر دو نشان!

کاهش 5 درصدی تلفات حوادث ترافیکی در تیر ماه /ابلاغ طرح ترافیکی بازگشایی مدارس از سوی پلیس راهور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی