پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا (1)

تسلا، ب ام و را کنار زد / تسلا در رتبه چهارم ارزشمندترین برند خودروسازی دنیا

پس از حواشی متعدد کمپانی تسلا در ماه های اخیر و برکناری ایلان ماسک، بنیان گذار کمپانی، اینبار سوددهی تسلا به بیشترین مقدار خود رسیده است. با وجود ضرر 7 میلیارد دلاری تسلا پس از برکناری ماسک و رسوایی خرید سهام این کمپانی، این بار تسلا بالاتر از ب ام و در مقام چهارم سودآورترین […]

ارشیا
شنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۷

پس از حواشی متعدد کمپانی تسلا در ماه های اخیر و برکناری ایلان ماسک، بنیان گذار کمپانی، اینبار سوددهی تسلا به بیشترین مقدار خود رسیده است. با وجود ضرر 7 میلیارد دلاری تسلا پس از برکناری ماسک و رسوایی خرید سهام این کمپانی، این بار تسلا بالاتر از ب ام و در مقام چهارم سودآورترین برندهای خودروسازی قرار گرفت.

تسلا (5)

جالب است بدانید کمپانی تسلا جز آن دسته از خودروساز هاییست که به ازای ساخت هر خودرو مقداری ضرر می دهد. اما استراتژی و برنامه ریزی بلند مدت کمپانی اکنون جواب داده و آنچه ایلان ماسک ماه ها پیش کاشته بود، اکنون جوانه زده است. چند وقت قبل تسلا موفق شد که کمپانی فورد را در لیست ارزشمند ترین برندهای خودروسازی کنار بزند. اکنون نوبت به ب ام و رسیده تا توسط تسلا کنار زده شود.

تسلا (6)

این در حالی است که این کمپانی برای اولین بار سوددهی خود را تجربه کرده و ب ام و با کاهش سوددهی مواجه شده است. با کنار زدن اولین غول خودروسازی آلمان و قرار گرفتن در رتبه چهارم ارزشمند ترین برند های خودروسازی، نوبت به دومین غول خودروسازی آلمان یعنی دایملر خواهد رسید. رتبه های اول تا سوم به ترتیب متعلق به کمپانی های تویوتا، فولکس واگن و دایملر است.

 

با توجه به آینده روشنی که در اختیار خودروهای الکتریکی است، بعید نیست که در آینده ای نزدیک شاهد صدرنشینی تسلا در این لیست باشیم.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تویوتا ارزشمندترین برند خودرویی جهان

تویوتا دپارتمانی مجزا برای ساخت خودروهای الکتریکی تاسیس می کند

در اروپا در هر 10 دقیقه یک دستگاه نیسان Leaf به فروش می رسد!

الهام گیری فورد از سوپر هیرو ها / کامیون کانسپت فورد با طراحی فرا زمینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی