پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیون کانسپت فورد (3)

الهام گیری فورد از سوپر هیرو ها / کامیون کانسپت فورد با طراحی فرا زمینی

در حاشیه معرفی خودرهای الکتریکی جدید، کم کم بازار کامیون های الکتریکی آینده هم در حال داغ شدن است. به تازگی ولوو یک کامیون الکتریکی جدید معرفی کرده و تسلا هم مدتی است در بخش کامیون های الکتریکی خودران آینده فعالیت می کند. اکنون پای فورد هم به این بخش باز شده است و به […]

ارشیا
دوشنبه - ۲ مهر ۱۳۹۷

در حاشیه معرفی خودرهای الکتریکی جدید، کم کم بازار کامیون های الکتریکی آینده هم در حال داغ شدن است. به تازگی ولوو یک کامیون الکتریکی جدید معرفی کرده و تسلا هم مدتی است در بخش کامیون های الکتریکی خودران آینده فعالیت می کند. اکنون پای فورد هم به این بخش باز شده است و به تازگی از یک تراک فرا زمینی رونمایی کرده است.

کامیون کانسپت فورد (5)

این تراک F-Vision نام دارد و در حاشیه مراسم IAA Commercial در آلمان رونمایی شده است. این اولین کامیون الکتریکی تاریخ کمپانی فورد است. بنا به گفته مهندسین کمپانی فورد، طراحی این کامیون ها از توانایی های خارق العاده سوپر هیرو های معروف الهام گیری شده است. به طور مثال اگر با دقت به چهره این کامیون دقت کنید، کلاه آیرون من را خواهید دید. میدان دید راننده هم با توجه به موقعیت های مختلف تغییر می کند تا این کامیون همانند شخصیت های خارق العاده فیلم ها، قابلیت تطبیق پذیری داشته باشد.

کامیون کانسپت فورد (2)

هنوز از مشخصات فنی این کامیون اطلاعاتی در دسترس نیست و نمی دانیم که توانایی طی کردن چه رنج مسیری را دارد. در کنار چراغ های LED کشیده کامیون F-Vision فورد ورودی های هوای بزرگی قرار گرفته است. رینگ های بسیار بزرگ این کامیون هم از دیگر نکات قابل توجه طراحی تیم فورد است. این کامیون به صورت نمایشی ساخته شده است و کمپانی فورد فعلا برنامه ای برای ساخت این کامیون ندارد. اما ساخت تراک های برقی، آینده نگری کمپانی های مختلف در صنعت حمل و نقل را نشان می دهد.

کامیون کانسپت فورد (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

خداحافظی پورشه با خودروهای دیزلی / خودروهای الکتریکی جای دیزلی ها را خواهند گرفت

کانسپت الکتریکی ب ام و داخل بوئینگ 777 رونمایی شد!

استفاده از آسانسور های زیر زمینی، ایده جدید برای کاهش ترافیک جاده ها

گام بلند ولوو در تغییر سیستم حمل و نقل جاده ای / کامیون بدون سرنشین Vera

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی