پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کشنده ولوو Vera (6)

گام بلند ولوو در تغییر سیستم حمل و نقل جاده ای / کامیون بدون سرنشین Vera

امروزه در دنیا کاهش آلایندگی وسائل نقلیه به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است. کمپانی های خودروسازی به سراغ ساخت خودروهای هیبریدی و الکتریکی رفته اند. بحث جنجالی که در کشور ما هم جریان دارد، میزان آلایندگی کشنده های جاده ای است. کمپانی ولوو با آینده نگری فوق العاده از نسل جدید کامیون های خود […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

امروزه در دنیا کاهش آلایندگی وسائل نقلیه به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است. کمپانی های خودروسازی به سراغ ساخت خودروهای هیبریدی و الکتریکی رفته اند. بحث جنجالی که در کشور ما هم جریان دارد، میزان آلایندگی کشنده های جاده ای است. کمپانی ولوو با آینده نگری فوق العاده از نسل جدید کامیون های خود رونمایی کرده است که می تواند آینده را تغییر دهد.

کشنده ولوو Vera (6)

این کشنده بدون کابین و بدون سرنشین Vera نام دارد. در این خودرو نه تنها نیاز به راننده و حتی کابین از بین رفته است بلکه میزان تشعشعات ناشی از خروجی اگزوز هم تقریبا به صفر رسیده است. به گفته Claes Nilsson رئیس کمپانی ولوو: دوران طلایی صنعت حمل و نقل اکنون فرا رسیده است. هر وسیله ای که به نیاز جهانی برای حمل و نقل پاسخ مثبت دهد، تا سال های آینده با محبوبیت چشمگیری روبرو خواهد شد.

کشنده ولوو Vera (4)

با اینکه این کشنده نیازی به کابین و راننده ندارد، اما فعالیت آن به صورت دقیق کنترل می شود. سنسور ها و سیستم هوشمند قرار گرفته در این کشنده از طریق ابر اطلاعاتی به کارخانه متصل می شود. در آنجا وضعیت باتری خودرو، مکان دقیق و وضعیت کشنده ها به صورت دقیق ردیابی می شود. کشنده جدید ولوو هنوز برای استفاده در مسیرهای طولانی مناسب نیست اما کانسپت معرفی شده، امید به استفاده از کشنده های خودران را پر رنگ تر می کند.

کشنده ولوو Vera (2)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

رتبه یک رضایتمندی مشتریان در چنگ ولوو / نتیجه جدید ترین تحقیقات انجام گرفته

سلیقه به جای قانون/ برخوردهای سلیقه ای وزارت صمت با بخش خصوصی ادامه دارد

عیب یابی رایگان خودروهای سواری ولوو توسط داتیس خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی