پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانسپت ب ام و (3)

کانسپت الکتریکی ب ام و داخل بوئینگ 777 رونمایی شد!

کمپانی ب ام و در نمایشگاه سال 2017 شهر فرانکفورت اعلام کرد که تا سال 2025، به تعداد 25 نمونه خودرو الکتریکی جدید خواهد ساخت. از این تعداد 12 نمونه کاملا الکتریکی خواهند بود. با فهم بر این موضوع که ب ام و i3 دیگر تولید نخواهد شد، کمپانی ب ام و 12 مدل کاملا […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی ب ام و در نمایشگاه سال 2017 شهر فرانکفورت اعلام کرد که تا سال 2025، به تعداد 25 نمونه خودرو الکتریکی جدید خواهد ساخت. از این تعداد 12 نمونه کاملا الکتریکی خواهند بود. با فهم بر این موضوع که ب ام و i3 دیگر تولید نخواهد شد، کمپانی ب ام و 12 مدل کاملا جدید به بازار عرضه خواهد کرد. به تازگی کمپانی ب ام و با ایده ای جالب و خلاقانه، از کانسپت جدید خود با نام iNEXT در یک هواپیمای 777 شرکت لوفت هانزا رونمایی کرده است.

کانسپت ب ام و (1)

این خودرو برای اولین بار در شهر نیویورک در حضور 300 روزنامه نگار مطرح رونمایی شده است. پس از این، ب ام و iNEXT به شهرهای سانفرانسیسکو، کالیفرنیا و پکن فرستاده می شود و پس از آن در 4 شهر مطرح آلمان دور خواهد زد و در انتها به مونیخ می رسد. این خودرو یک SUV با ابعاد ب ام و X5 است و چندی پس از معرفی نمونه I vision در سال 2021 معرفی می شود.

کانسپت ب ام و (4)

هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت و پیشرانه این خودرو در دسترس نیست. با محبوبیت روز افزون خودروهای SUV و کراس اوور، کمپانی ب ام و هم به سمت ساخت خودروهای الکتریکی در این سگمنت رفته است. آینده نگری ب ام و به این جا ختم نمی شود. اخیرا کمپانی ب ام و با قرار دادی چند بیلیون دلاری با یک باتری ساز چینی به نام CATL تصمیم به ساخت باتری های شخصی برای خود گرفته است.

کانسپت ب ام و (6)

طراحی بدنه این خودرو جذاب است و از خطوط زیادی بر روی بدنه استفاده شده است. اما جالب ترین قسمت، کابین Inext است. در قسمت کابین برای سرنشینان یک پروژکتور سقفی قرار گرفته است که می تواند تصاویر دلخواه آنها را بر روی صندلی ها به نمایش در آورد. علاوه بر این حالت های در نظر گرفته شده برای رانندگی هم از دیگر نکات قابل توجه این خودرو است.

کانسپت ب ام و (2)

دو حالت Boost و Ease برای این خودرو در نظر گرفته شده است. در حالت Boost راننده کنترل را در اختیار دارد. اما در حالت Ease خودرو در حالت Autopilot قرار می گیرد و نیازی به کنترل راننده نیست. در این حالت صفحه نمایش خودرو به صورت خودکار محل های مختلفی را برای غذا خوردن و تفریح کردن به راننده نشان می دهد. برای معرفی رسمی این نمونه باید تا سال 2021 صبر کرد.

کانسپت ب ام و (5)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز EQC معرفی شد / اولین شاسی بلند الکتریکی مرسدس

تصمیم بحث برانگیز آئودی / نسل جدید R8 تمام الکتریکی خواهد بود

مرسدس بنز Silver Arrow کانسپت / یادبودی از رکورد دار سرعت در دهه 30 میلادی

Rimac C_Two در لس آنجلس معرفی شد / هایپر کار الکتریکی با 1914 اسب بخار قدرت!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی