پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و Z4 با سقف ثابت

ب.ام.و Z4 یکی از محصولات کلیدی این خودروساز باواریایی به شمار می رود و حالا ب.ام.و از این فرصت استفاده کرده و نسخه تورینگ یا شوتینگ بریک (shooting brake) این مدل جذاب را با سقف ثابت معرفی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو متأسفانه این خودرو کانسپتی بیش نیست و قرار نیست که […]

سامیار راشد
شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

ب.ام.و Z4 یکی از محصولات کلیدی این خودروساز باواریایی به شمار می رود و حالا ب.ام.و از این فرصت استفاده کرده و نسخه تورینگ یا شوتینگ بریک (shooting brake) این مدل جذاب را با سقف ثابت معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

متأسفانه این خودرو کانسپتی بیش نیست و قرار نیست که به تولید انبوه راه پیدا کند و فقط یک نسخه نمایشی از آن ساخته شده است. جذابیت بخش عقب و ستون C تا حدی است که طراحان معتقد هستند این آلمانی از حیث زیبایی، به ایتالیایی ها شباهت دارد. شاید بتوان این کانسپت ب.ام.و را به نوعی Z3 M کوپه سال 2023 در نظر گرفت.

اساس این کانسپت را ب.ام.و Z4 نسخه M40i تشکیل می دهد با این تفاوت که دسقف پارچه ای متحرک و صندوق بار، جای خود را به فرم هاچبک مانند با سقف ثابت داده است. رنگ بدنه جذاب Sparkling Lario در کنار کریستال های آبی داخل رنگ، زیبایی آنرا دو چندان می کند. رینگ های زیبای 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب نیز در زیبایی آن بی تأثیر نیست. تغییرات اندکی را می توان در جلوپنجره و سپر در مقایسه با Z4 استاندارد مشاهده کرد.

کابین آن نیز با رنگبندی جذاب تیره و روشن توسط یک کارگاه چرم سازی کهنه کار ایتالیایی به نام Poltrona Frau انجام شده است. کل کف بخش صندوق بار و پشت صندلی ها نیز از همان چرم قهوه ای روش کابین پوشیده شده و دو ساک دستی چرمی دست دوز مخصوص نیز برای آن طراحی شده است.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی