پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی TT به جمع خودروهای 4 در می پیوندد

از آنجایی که مرسدس نمونه CLA و ب ام و هم بزودی نمونه سری 2 گرن کوپه را در بازار سدان های کامپکت کوپه مانند خواهد داشت، آئودی هم به فکر افتاده و قصد دارد با نسل جدید TT وارد این سگمنت شود. به گزارش Auto Express، این کمپانی تا 2 سال آینده مدل جدید […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

از آنجایی که مرسدس نمونه CLA و ب ام و هم بزودی نمونه سری 2 گرن کوپه را در بازار سدان های کامپکت کوپه مانند خواهد داشت، آئودی هم به فکر افتاده و قصد دارد با نسل جدید TT وارد این سگمنت شود. به گزارش Auto Express، این کمپانی تا 2 سال آینده مدل جدید TT را عرضه خواهد کرد.

یک دلیل دیگر برای معرفی نمونه سدان TT، کاهش محبوبیت خودروهای اسپرت کوپه در چند سال اخیر بوده است. مخصوصا برای بازار هدف چین که اکنون شاسی بلند ها و سدان های مختلف حرف اول را می زنند، نمونه سدان TT می تواند برگ برنده آئودی باشد. در ایالات متحده آمریکا تنها 2000 نمونه از TT در سال گذشته فروخته شد که نشان از افت محبوبیت این خودرو داشت.

آئودی TT سدان (2)

کمپانی آئودی در سال 2014 کانسپتی را از TT سدان با نام Sportback Coupe معرفی کرد که نمونه ای 4 در بود. حتی تولید و عرضه نمونه شاسی بلند TT هم دور از ذهن نیست زیرا قبل تر کانسپتی از TT شاسی بلند هم معرفی شده بود. با وجود محبوبیت خودروهایی همچون مرسدس بنز CLA، آئودی A3 و ب ام و سری 2 باید دید که آیا این کمپانی می تواند با معرفی نمونه جدید TT با فرمت سدان، می تواند مشتریان را قانع به خرید این مدل کند یا خیر.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نفسی تازه برای آئودی R8 / R8 فیس لیفت معرفی شد

معرفی آئودی Competition R8 V10 Plus با قدرت بیشتر و وزن کمتر

اولین محصول تمام الکتریکی آئودی معرفی شد / e-tron با قیمت پایه 74 هزار دلاری

طرح های تشویقی جدید آئودی برای حفظ مشتریان ثابت

10 رسوایی بزرگ در تاریخ خودروسازی/ از رشوه دادن دایملر تا گیر کردن پدال گاز تویوتا!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی