پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

هشدار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص خرید و فروش کارت های سوخت

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره سوءاستفاده احتمالی از کارت‌ های سوخت شخصی در جایگاه‌ها توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ در ماه های اخیر با پدیده ای به نام خرید  فروش کارت سوخت مواجه بوده ایم. اقدامی که توسط جایگاه داران سوخت و احتمالا به منظور قاچاق بنزین […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره سوءاستفاده احتمالی از کارت‌ های سوخت شخصی در جایگاه‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

در ماه های اخیر با پدیده ای به نام خرید  فروش کارت سوخت مواجه بوده ایم. اقدامی که توسط جایگاه داران سوخت و احتمالا به منظور قاچاق بنزین مورد استفاده قرار می گیرد که بارها توسط مسئولین عنوان شد که این اقدام خلاف قانون بوده و جرم تلقی می گردد. از سوی دیگر در هفته های گذشته سهمیه بندی بنزین و احیا مجدد کارت های سوخت در دستور کار مجلس و دولت قرار گرفته و افرادی که کارت سوخت خود را می فروشند باید ابتدا آن را باطل کنند و امکان استفاده از دو کارت سوخت وجود ندارد که این امر می تواند مشکلاتی را برای فروشندگان کارت سوخت ایجاد کند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره خرید و فروش کارت‌های هوشمند سوخت شخصی از طریق فروش کارت  های سوخت و سپس تقاضای صدور کارت المثنی، اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های سامانه هوشمند سوخت، امکان استفاده همزمان از دو کارت وجود ندارد.

این اطلاعیه می افزاید: برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی جدید ابتدا باید کارت سوختی که مفقودی آن اعلام شده است، ابطال شود و سپس فرآیند صدور کارت جدید آغاز می‌شود.

پدیده ای به نام “خرید و فروش کارت سوخت”

خرید و فروش کارت سوخت غیرقانونی است

احیای کارت سوخت بهترین راه حل معضل افزایش مصرف و قاچاق بنزین

چگونه رمز کارت سوخت های قدیمی را به دست آوریم؟

چگونه کارت سوخت موتورسیکلت را استعلام و دریافت کنیم؟

چگونه کارت سوخت جدید دریافت کنیم؟

احیا کارت سوخت های قدیمی در دستور کار مجلس و دولت

قاچاق 150 میلیارد تومان سوخت در روز! / کارت سوخت بر می گردد؟

چراغ سبز شورای هماهنگی سران 3 قوه به بازگشت کارت سوخت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی