پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

افزایش 50 درصدی ظرفیت پذیرش تعمیرات سریع مدیران خودرو

با رویکرد افزایش رضایتمندی مشتریان، ظرفیت پذیرش تعمیرات سریع محصولات مدیران خودرو در هر دو برند MVM و CHERY در تعمیرگاه مرکزی تا 50 درصد افزایش داده شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ انجام بازدید‌های فنی و سرویس‌های دوره‌ای یکی از شروط اصلی حفظ سلامت فنی خودرو و جلوگیری از استهلاک غیرمعمول خودرو […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

با رویکرد افزایش رضایتمندی مشتریان، ظرفیت پذیرش تعمیرات سریع محصولات مدیران خودرو در هر دو برند MVM و CHERY در تعمیرگاه مرکزی تا 50 درصد افزایش داده شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

انجام بازدید‌های فنی و سرویس‌های دوره‌ای یکی از شروط اصلی حفظ سلامت فنی خودرو و جلوگیری از استهلاک غیرمعمول خودرو است. با انجام به موقع این بازدیدها قطعات مصرفی در موعد خود بازدید و در صورت نیاز تعویض و شارژ می‌شوند و در عین حال عمر کارکرد واقعی قطعات اصلی و پایه را تضمین می‌کند.

در عین حال گاهی انجام یک بازدید ساده و سرویس دوره‌ایی برای مشتریان می‌تواند وقت‌گیر باشد. شرکت‌ مدیران خودرو با در نظر گرفتن اهمیت تسهیل در انجام سرویس های دوره‌ای در کوتاه ترین زمان ممکن، با ایجاد بستر لازم در تعمیرگاه مرکزی شرکت مدیران خودرو، ظرفیت پذیرش خودرو‌های نیازمند انجام سرویس‌های دوره‌ای را از 20 دستگاه به 40 دستگاه در روز افزایش داد تا ضمن ارائه خدمات فنی لازم با کیفیت مطلوب‌تر، زمان ارائه این خدمت در کمترین زمان ممکن برای مشتریان ایجاد شده باشد. انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو‌های MVM و CHERYشرط لازم برای تداوم شرایط گارانتی خودرو محسوب می‌شود. سرویس اولیه در پیمایش 5000 کیلومتر ابتدایی برای کلیه محصولات مدیران خودرو رایگان است و نوبت های دوم به بعد سرویس‌های دوره‌ای هر 10000 کیلومتر باید در نمایندگی‌های مجاز و یا تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو تکرار شود.

بنا به اعلام تعمیرگاه مرکزی شرکت مدیران خودرو، خودروهایی که جهت انجام سرویس‌های اولیه و دوره‌ای مراجعه می‌کنند نیاز به نوبت نخواهند داشت تا در زمان مراجعه و بدون نوبت خودرو آنها برای سرویس لازم به قسمت Quick Service اعزام شوند.

دیگر مشتریان محصولات مدیران‌خودرو می‌توانند جهت دریافت خدمات تعمیرگاه مرکزی با شماره مرکز تماس 47651 – 021 تماس گرفته و یا جهت رزرو نوبت پذیرش به آدرس وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.

از خدمات ویژه امداد سیار مدیران خودرو بیشتر بدانید

شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مسیر آموزش های تخصصی فنی

مرکز تخصصی تعمیر گیربکس های AT و CVT شرکت مدیران خودرو شروع به کار کرد

محصول جدید مدیران خودرو در راه است/ ام وی ام X55 چه مشخصاتی دارد؟

شرایط نامتعارف فعلی هم مانع تحویل به موقع محصولات مدیران خودرو نشد

کارشناسان فنی مدیران خودرو به رقابت های بین‌المللی اعزام می‌شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی