پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

کارشناسان فنی مدیران خودرو به رقابت های بین‌المللی اعزام می‌شوند

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، کارشناسان فنی منتخب جهت حضور در سومین دوره رقابت‌های بین المللی فنی شرکت چری هفته آتی به چین اعزام خواهند شد. این رقابت‌ها در در حوزه فنی و خدمات پذیرش بصورت گروهی و فردی و به صورت عملی و تئوری در سه مرحله شامل رقابت‌های انتخابی، رقابت منطقه‌ای […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، کارشناسان فنی منتخب جهت حضور در سومین دوره رقابت‌های بین المللی فنی شرکت چری هفته آتی به چین اعزام خواهند شد.

این رقابت‌ها در در حوزه فنی و خدمات پذیرش بصورت گروهی و فردی و به صورت عملی و تئوری در سه مرحله شامل رقابت‌های انتخابی، رقابت منطقه‌ای و مرحله نهایی برگزار می‌شود که نمایندگان مدیران خودرو شامل سه پرسنل فنی در حوزه موتور گیربکس و برق ، و دو کارشناس پذیرش نیز در زمینه مشتری مداری و مراحل پذیرش تا ترخیص مشتری با نمایندگان دیگر کشورها به رقابت خواهند پرداخت. آقایان علی اعتمادی از نمایندگی 113 نیلی ، حمزه جابری نسب از نمایندگی زرنگی پور 138  و مهدی بوداغلو از شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به عنوان پرسنل فنی و آقای علی رشمه و خانم ماهری فرد از دفتر مرکزی شرکت کنندگان حاضر در این رقابت ها خواهند بود. این رقابت‌ها با هدف افزایش انگیزه و به اشتراک گذاری مهارت کارشناسان فنی خودرو و همچنین بالا بردن سطح مهارت های لازم در این زمینه است. ایران در رقابت‌های سال گذشته از بین 50 شرکت کننده مختلف از 10 کشور توانست در امتیاز تیمی مقام دوم و در قسمت فردی به رتبه سوم نایل شود.

واحد آموزش خدمات پس از فروش مدیران خودرو با برگزاری دوره های آموزشی ویژه برای کلیه پرسنل خدمات پس از فروش و همچنین مسابقات آمادگی ویژه برای این دوره از رقابت ها امیدوار است عناوین برتر این دوره از رقابت ها را از آن خود کند. این دوره از رقابت ها با حضور بیش از 60 شرکت کننده از 11 کشور مختلف طی یک هفته برگزار خواهد شد.

طی سال گذشته شرکت مدیران خودرو برنامه ریزی های مختلفی در بخش خدمات پس از فروش و ایجاد زیرساخت و توسعه آموزش‌های مرتبط انجام داده است. از جمله این فعالیت ها تعامل با سازمان فنی حرفه ایی کشور در خصوص توسعه آموزش های تعمیرات محصولات خودرو های ام و یام و چری به دانش آموزان مراکز فنی حرفه ایی کشور، برگزاری دوره‌های آموزش تعمیرات تخصصی، افتتاح مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس و استاندارد‌سازی و بروزرسانی شبکه نمایندگان بوده است. بدون شک اقدامات صورت گرفته در افزایش کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان موثر خواهد بود.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی