پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح فروش گارانتی داتیس خودرو

طرح فروش بسته های گارانتی داتیس خودرو تمدید شد

طرح فروش بسته های گارانتی شرکت داتیس خودرو که به مناسبت آغاز سال نو میلادی آغاز شده بود، به دلیل استقبال مشتریان، برای اولین 7 نفر دیگر با تخفیف 19 درصد تمدید شد. ارائه خدمات پس از فروش یکی از دغدغه هایی است که همواره در خرید یک برند حائز اهمیت است. فروش یک خودرو […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۷

طرح فروش بسته های گارانتی شرکت داتیس خودرو که به مناسبت آغاز سال نو میلادی آغاز شده بود، به دلیل استقبال مشتریان، برای اولین 7 نفر دیگر با تخفیف 19 درصد تمدید شد.

ارائه خدمات پس از فروش یکی از دغدغه هایی است که همواره در خرید یک برند حائز اهمیت است. فروش یک خودرو تنها آغاز ارتباط با مشتریان است و همواره مشتریان انتظار دریافت خدمات، قطعات و تجهیزات جانبی را دارند. ارائه خدمات مطمئن در یک مدت زمانی محدود و یا کارکرد محدود را با نام گارانتی می شناسیم. واژه گارانتي به مجموعه تعهداتي گفته مي شود که سازنده در قبال وقوع هرگونه ايراد ناشي از کارکرد آن خودرو، تحت شرايط و زماني خاص، جهت رفع آن چه از طريق تعمير و چه از طريق تعويض قطعات بر عهده مي گيرد.

در اين حالت هزينه هاي تحميل شده بر اساس قیمتی که خریدار در ابتدا پرداخت کرده است؛ بر عهده توليد كننده محصول است. شرکت داتیس خودرو بعنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت هایکو اسپورتیو (شریک تجاری ولوو)، با داشتن یکی از مجهزترین تعمیرگاه های کشور و قابلیت تامین قطعات و تجهیزات اورجینال، بسته های گارانتی را به ولووسواران ارائه می دهد.

این طرح به مناسبت آغاز سال نو میلادی آغاز شده بود و به دلیل استقبال مشتریان، شرکت داتیس خودرو آن را تمدید کرده است. 19% تخفیف نیز به اولین 19 نفری که به خرید این بسته ها اقدام کنند تعلق خواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت datiskhodro.com مراجعه نموده و یا با شماره ی ۷۵۳۰۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

خدمات ویژه در جشنواره زمستانی داتیس خودرو

اطلاعیه داتیس خودرو در خصوص تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان

قدیمی‌ترین روانکار بریتانیا با داتیس پارت به بازار ایران می‌آید

خدمات پس از فروش داتیس خودرو در تعمیرگاه مجهز با قطعات اصلی

مجوز نمایندگی داتیس خودرو صادر شد/ پیروزی قانون بر سلیقه

جشنواره زمستانی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو آغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی