پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تخلف موتورسواران

لزوم تشکیل پویش در مقابل با تخلفات موتورسواران

شهردار تهران گفت: لازم است پویش‌هایی تشکیل دهیم تا قبح تخلف موتورسواران در اذهان مردم تشدید شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو «پیروز حنانچی» در جلسه ویژه شورای معاونان شهرداری تهران افزود: رفتارهای برخی موتورسواران هم برای سایر شهروندان خطرناک است و هم فرد موتورسوار را در معرض آسیب های جدی قرار می دهد. وی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

شهردار تهران گفت: لازم است پویش‌هایی تشکیل دهیم تا قبح تخلف موتورسواران در اذهان مردم تشدید شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

«پیروز حنانچی» در جلسه ویژه شورای معاونان شهرداری تهران افزود: رفتارهای برخی موتورسواران هم برای سایر شهروندان خطرناک است و هم فرد موتورسوار را در معرض آسیب های جدی قرار می دهد.

وی افزود: چندین مرتبه در حین حرکت با دوچرخه در شرف برخورد با موتورسواران به واسطه رفتار غیرقانونی آنها بودم. حناچی در ادامه بر توانایی بالای ابزارهای تبلیغاتی شهرداری تاکید و عنوان کرد: ابزارهایی که ما در اختیار داریم نسبت به سایر نهادها بی نظیر است اما استفاده از آنها نیاز به هم راستاشدن بخش های مختلف شهرداری دارد؛ باید باهم همسو باشیم تا بتوانیم از این ابزارها درست استفاده کنیم.

وی با اشاره به پویش «سه شنبه های بدون خودرو» اظهارداشت: از معاونان انتظار داریم هر هفته در این زمینه فعال باشند؛ اصراری نیست معاونان با دوچرخه در محل کار حاضر شوند اما انتظار می رود در این روز ویژه از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

حناچی همچنین با اشاره به سال سخت اقتصادی و شرایط دشوار برای مدیریت شهری خطاب به مدیرانش تأکید کرد: به طور ویژه باید در مناطق کمربندهایمان را برای مبارزه با فساد، کاهش هزینه ها و صرفه جویی محکم ببندید.

وی افزود: باید آمادگی لازم برای مواجهه با این شرایط را در مجموعه مدیریت شهری ایجاد کنیم.

ضرورت پاسخ مستدل به شورا

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر پاسخگویی دقیق معاونت های شهرداری به اعضای شورای شهر عنوان کرد: در این زمینه همه معاونت ها پاسخ مستدل و دقیق بدهند و از دادن پاسخ های کلیشه ای بپرهیزند؛ ضمن اینکه، نحوه پاسخگویی در امتیازدهی به معاونت ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اولویت شهرداری تهران در خدمت رسانی به مردم در نقاط پرتردد گفت: اولویت ما خدماتی است که حداکثر بهره مندی برای مردم را به دنبال داشته باشد.

به گفته حناچی با این رویکرد، توجه ویژه به میادین میوه و تره بار، بوستان ها و به طور کلی حوزه های عمومی در اولویت و راس امور قرار می گیرد.

شهردار تهران در ادامه از مدیران خواست با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان مجدانه در بزرگداشت شعائر مذهبی و انجام فریضه های ویژه ماه میهمانی خدا در مجموعه‌های تحت مدیریت‌شان تلاش کنند.

انتهای پیام/

توصیه های شهرداری تهران به شهروندان در شرایط بارندگی

50 اتوبوس بازسازی شده به شهرداری تهران واگذار شد

قصور شهرداری تهران در سانحه رانندگی اتوبان بابایی

اخذ عوارض بر روی پروژه های جدید شهرداری تهران

ممنوعیت تردد تاکسی های فاقد پلاک تهران در پایتخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی