پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روغن موتور

محصولات قدیمی به نرخ روز به فروش می رسد / رشد 70 درصدی قیمت روغن موتور

به گفته ی رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان با رشد قیمت روغن موتور سردرگمی برای واحدهای تعویض روغن و مصرف‌کنندگان ایجاد شده زیرا محصولات قدیمی به نرخ روز به فروش می رسد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  داوود سعادتی‌نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران اظهار کرد: در چند […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

به گفته ی رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان با رشد قیمت روغن موتور سردرگمی برای واحدهای تعویض روغن و مصرف‌کنندگان ایجاد شده زیرا محصولات قدیمی به نرخ روز به فروش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

داوود سعادتی‌نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران اظهار کرد: در چند روز اخیر قیمت روغن موتورهای دیزلی 60 درصد و روغن موتورهای بنزینی 70 درصد رشد داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران اشاره کرد: قیمت‌گذاری و نظارت بر رعایت قیمت‌ها برعهده سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت است و اتحادیه در این زمینه قدرت اجرایی ندارد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ایجاد شده در پی افزایش قیمت روغن‌موتور آن است که محصولات تولید گذشته به قیمت روز در بازار عرضه می‌شود و این موضوع سردرگمی برای واحدهای تعویض روغن و مصرف‌کننده نهایی ایجاد کرده است.

سعادتی‌نژاد در پاسخ به این سوال که نظارت بر رعایت عرضه محصول با قیمت مصوب و درج شده بر روی بسته‌بندی بر عهده کدام نهاد است، گفت: نظارت بر بازار بر عهده اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران بیان کرد: واحدهای صنفی که محصولات تولید گذشته را به قیمت روز عرضه کنند با آنها برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: بازار با کمبود محصول مواجه نیست اما باید نظارت و فعالیت قابل توجهی در شبکه توزیع صورت گیرد تا کالا از مسیر درست و به لحظه به بازار تزریق شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

برخورد با گران فروشی قطعات یدکی خودروهای داخلی به بهانه افزایش نرخ ارز

ممنوعیت گران فروشی خودروهای بالای 2500 سی سی

گران فروشی آپشن توسط وارد کنندگان

لاستیک سازان گران فروشی کردند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی