پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

منابع تامین لوازم یدکی و قطعات ، ایران خودرو تغییر کرد

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو گفت: با توجه به شرایط موجود با برخی از سازندگان داخلی مذاکراتی صورت گرفته تا قطعات خود را با نظارت‌های کیفی ایساکو در فرآیند تولید، در اختیار این شرکت قرار دهند تا در شبکه توزیع قرار گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سیدرضا حسینی مدیر عامل شرکت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۸

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو گفت: با توجه به شرایط موجود با برخی از سازندگان داخلی مذاکراتی صورت گرفته تا قطعات خود را با نظارت‌های کیفی ایساکو در فرآیند تولید، در اختیار این شرکت قرار دهند تا در شبکه توزیع قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سیدرضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: با اعمال مجدد تحریم‌ها تلاش‌های این مجموعه برای تامین به موقع قطعات و لوازم یدکی استاندارد و مقابله با بازار قطعات تقلبی صدچندان شده است.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با اشاره به گستردگی شبکه خدمات این شرکت در سراسر کشور و دشواری‌های تامین به دلیل وجود تحریم‌ها، بیان کرد: امیدواریم با جایگزینی منابع جدید داخلی و خارجی و پیشبرد راهکارهای متفاوت، بتوانیم نیازهای حوزه خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

وی در این خصوص اشاره کرد: با برخی از سازندگان داخلی مذاکراتی صورت گرفته تا قطعات خود را با نظارت‌های کیفی ایساکو در فرآیند تولید، در اختیار این شرکت قرار دهند تا در شبکه توزیع قرار گیرد.

حسینی درباره وجود قطعات تقلبی در بازار به مشتریان هشدار داد و گفت: مشتریان می‌توانند با استفاده از موبایل اپلیکیشن ایساکو به صورت وارد کردن کد و یا اسکن بارکد، از اصالت قطعه اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: کمپین «اشتباه نگیر» برنامه ایساکو در سال 98، با محور اطلاع‌رسانی و آموزش مردم برای تشخیص و تمیز قطعات اصل از تقلبی است که از طریق تبلیغات محیطی و یا فضای مجازی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حوزه امدادرسانی نیز هموطنان علاقه‌مند به بهره‌مندی از خدمات امدادخودرو ایران هستند و درحال حاضر بسیاری از خدمات امدادخودرو در محل توسط امدادگران با قیمت مصوب ‌و کیفیت مطلوب ارایه می‌شود. حسینی همچنین به امکانات متنوع اپلیکیشن ایساکو همچون نوبت‌دهی و دریافت خدمات امدادی بر اساس موقعیت مشتریان نیز اشاره کرد و آن را از دلایل افزایش میزان رضایت مشتریان بر شمرد.

مدیرعامل ایساکو تنوع خدمات را مزیت رقابتی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو خواند و گفت: خدمات ایساکو آسایش و آرامش خاطر مشتریان را به همراه دارد، هر چند به خاطر گستردگی این شبکه خدماتی در سراسر کشور، ممکن است کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد، اما ایساکو همچنان پر تلاش در مسیر رشد و ارتقا حرکت خواهد کرد و  با تمام توان در مسیر افزایش روز افزون رضایت مشتریان گام برخواهد داشت.

انتهای پیام/

سامانه هوش تجاری در ایساکو اجرا می شود

بازدید مدیران ارشد ایساکو از ناوگان امداد رسانی ایران خودرو در خوزستان

آموزش کارشناسان نماینده ایران خودرو در آذربایجان توسط ایساکو

ایساکو نشان تعالی منابع انسانی را دریافت کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی