پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

بازدید مدیران ارشد ایساکو از ناوگان امداد رسانی ایران خودرو در خوزستان

در تعطیلات نوروزی سال جاری در بسیاری از شهرها و جاده‌های کشور شاهد شرایط ناپایدار جوی و سیلاب‌های شدید بهاری بودیم و همچنین در نقاط مرتفع و کوهستانی نیز مسافران نوروزی یک زمستان کامل و پر برف را تجربه کردند. امداد خودرو ایران مفتخر است که در تمامی این اقلیم‌ها در کنار مسافران نوروزی بوده […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

در تعطیلات نوروزی سال جاری در بسیاری از شهرها و جاده‌های کشور شاهد شرایط ناپایدار جوی و سیلاب‌های شدید بهاری بودیم و همچنین در نقاط مرتفع و کوهستانی نیز مسافران نوروزی یک زمستان کامل و پر برف را تجربه کردند.

امداد خودرو ایران مفتخر است که در تمامی این اقلیم‌ها در کنار مسافران نوروزی بوده و آمادگی کامل برای هرگونه امدادرسانی را در شرایط مختلف داشته‌اند. شرکت ایساکو نیز در این ایام با ارائه خدمات در نمایندگی‌های مجاز و پشتیبانی تیم امداد خودرو سعی در ایجاد اطمینان خاطر برای مسافران نوروزی داشته و بر عرضه خدمات مطمئن و استفاده از قطعات اصلی تاکید کرده‌اند.

امداد ایران خودرو

 

برای امدادرسانی هرچه بهتر و نظارت بر عملکرد تیم‌های امدادی به خصوص در مناطق سیل‌زده، مدیران مسئول دوشرکت ایساکو و امداد خودرو در اغلب نقاط پر مسافر کشور بود حضور داشتند. این کمپین نوروزی و بسیج همه جانبه امداد خودرو و ایساکو تنها گام اول در سالی است که قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده شاهد بهبود بسیاری در وضعیت خدمات پس از فروش ایران خودرو و گرامی داشت کرامت مشتریان باشیم.

ایران‌ خودرو برای امدادرسانی به سیل زدگان شیراز وارد عمل شد

حضور 1500 اکیپ امدادی در طرح زمستانی امداد خودرو ایران

امدادگران امداد خودرو ایران از طریق لوکیشن اعزام می شوند

اولویت امداد خودرو ایران رفع ایراد خودرو در محل است

امداد خودرو ایران در زمان انتظار دریافت خدمات رکورد زد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی