پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو پارس-ایران خودرو

ایران خودرو 16 هزار خودروی ناقص را تکمیل و به مشتریان تحویل داد

گروه صنعتي ايران خودرو به منظور تامين نياز بازار و افزايش عرضه، تكميل محصولات داراي كسري را آغاز كرده و در روزهاي اخير 16 هزار و 255 دستگاه خودرو را تحويل مشتريان داده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  عليرضا بخت آزما نماينده مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: با توجه به آغاز فصل افزايش […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

گروه صنعتي ايران خودرو به منظور تامين نياز بازار و افزايش عرضه، تكميل محصولات داراي كسري را آغاز كرده و در روزهاي اخير 16 هزار و 255 دستگاه خودرو را تحويل مشتريان داده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

عليرضا بخت آزما نماينده مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: با توجه به آغاز فصل افزايش تقاضا در بازار خودرو و ضرورت تامين نياز مشتريان از سويي و ايجاد گردش نقدينگي در زنجيره توليد خودرو از سويي ديگر، با دستور مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تمامي گروه هاي تامين، توليد، برنامه ريزي و سازندگان، بر تجاري سازي خودروهاي ناقص و تحويل به مشتريان تمركز كرده اند.

عليرضا بخت آزما با اشاره به مشكلات تحميلي ايجاد شده به دليل تحريم هاي ظالمانه بیان کرد: هم اکنون سازندگان نيز با شرايط جديد منطبق شده و با تمهيداتي كه انديشيده شد، زنجيره تامين درحال بازگشت به شرايط عادي است.

وي با بيان اين كه كارگروه هاي ويژه اي براي هم افزايي و همكاري در تمامي زمينه هاي تامين، برنامه ريزي و شركت هاي قطعه ساز تشكيل شده اشاره کرد: در روزهاي تعطيل اخير كاركنان در واحدهاي مرتبط به صورت سه شيفت در محل كار حاضر شدند و توانستند عدد تجاري سازي خودروهاي ناقص را به بيش از 16 هزار دستگاه خودرو افزايش دهند.

بخت آزما تصريح كرد: در روز عيد سعيد فطر تعداد دوهزار و 500 دستگاه خودرو تكميل و تحويل مشتريان داده شده است.

نماينده تام الاختيار مديرعامل ايران خودرو با تاكيد بررعايت تمامي شاخص هاي استانداردي و كيفيت در فرآيند تجاري سازي خودروها تشریح کرد: به مشتريان اطمينان مي دهيم كه با برنامه ريزي منسجم، قطعات تامين و بر روي خودروها نصب شده و فرآيند تجاري سازي بدون هرگونه تخطي از استانداردهاي كيفي انجام شده است.

بخت آزما اشاره كرد: هيچ توليدي خارج از فرآيند و چارچوب استاندارد كيفيت اجازه تجاري سازي ندارد. وي به حداقل رساندن توليد خودروي ناقص را از اهداف تعيين شده دانست و گفت: با تثبيت تجاري سازي روزانه دوهزار دستگاه، در هفته هاي آينده تيراژ تكميل، تجاري سازي و تحويل خودرو را روزانه به دوهزار و 500 دستگاه و در نهايت 3 هزار دستگاه خواهيم رساند. خودروهاي كف كارخانه در زمان مناسب و با كيفيت مطلوبي به دست مشتريان خواهد رسيد.

بخت آزما افزود: درحال حاضر روند تكميل خودروهاي ناقص به صورت مداوم از سوي مديرعامل گروه پايش مي‌شود و تمامي تيم هاي عملياتي و اجرايي موظف به پاسخگويي هستند.

وي تصريح كرد:‌ سازنده ها نيز همدل و همراه با ايران خودرو درحال تامين قطعه هستند و با آغاز تزريق نقدينگي، چرخه تامين به شرايط بهتري بازگشته است.

بخت آزما در پايان با بيان اين كه به زودي تعهدات معوق به مشتريان به روز خواهد شد گفت: با عبور از مسير بحراني و با تامين قطعات، خودروها بدون درنگ تكميل و به دست مشتريان مي رسد.

گفتني است، خودروهاي تجاري سازي شده شامل گروه 206، دنا، دناپلاس، رانا، پژو 207، تندر90 پلاس و اتوماتيك، تندر90،‌ سمند، سورن، آريسان، گروه پارس، پژو 405، پژو 2008 بوده كه در روزهاي اخير به مشتريان تحويل داده شده است.

انتهای پیام/

نیاز خودروسازان به تسهیلات 844 میلیون دلاری

لزوم پرداخت تسهیلات مالی مصوب قطعه سازان

افزایش 5 برابری سهم ایران خودرو دیزل در بازار خودروهای تجاری و سنگین

دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در مراحل پایانی ابلاغ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی