پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید سایپا

الگوهای سایپا برای رونق بخشی به تولید به بار نشست

به گفته ی نماینده مردم یزد در مجلس باید برنامه ریزی های جدید برای رونق بخشی در تولید ایجاد شود که در این خصوص می توان به الگوهای گروه خودروسازی سایپا در این زمینه توجه کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد در مجلس، گروه خودروسازی سایپا را یکی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی نماینده مردم یزد در مجلس باید برنامه ریزی های جدید برای رونق بخشی در تولید ایجاد شود که در این خصوص می توان به الگوهای گروه خودروسازی سایپا در این زمینه توجه کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد در مجلس، گروه خودروسازی سایپا را یکی از الگوهای موفق در عرصه تولید دانست بیان کرد: این خودروساز با کاهش میزان وابستگی خود به منابع خارجی و اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درونی، توانست تولید محصولات خود را در چند ماه اخیر افزایش دهد.

وی ادامه داد: برای ارتقای تولید می‌توان از تجربه مدیران سایپا در سایر شرکت‌ها استفاده کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید در صنعت خودرو و قطعه‌سازی، برنامه‌ریزی‌های جدیدی برای رونق‌بخشی به تولید در دستور کار قرار گیرد و تجربه موفق شرکت‌هایی مانند سایپا مورد توجه باشد.

موسوی با اشاره به اینکه صنعت خودرو باید در سال رونق تولید، بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد، توضیح داد: هرچند در حال حاضر، کشور در شرایط سخت تحریم‌ها و جنگ اقتصادی به‌سر می‌برد و کار برای تولیدکنندگان و صنعت‌گران داخلی بسیار سخت و پرچالش شده، اما با تکیه بر یک مدیریت اصولی و همگن می‌توان میزان تولیدات داخلی را به‌ویژه در صنعت خودرو افزایش داد.

وی افزود: باید برای قطع وابستگی به خارج از کشور و تکیه بر ظرفیت‌ها و امکانات داخلی، بیش از قبل تلاش کنیم.

نماینده مردم یزد در مجلس بر ضرورت حفظ جریان تولید در تمامی شرایط تأکید کرد و گفت: ما باید در تمامی بخش‌های اقتصادی متکی به خود باشیم و با استفاده از توان داخلی با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش تولید و ایجاد زمینه ورود جوانانی که انگیزه و توان ایجاد تغییر و تحول در این حوزه را دارند در این راه قدم برداریم.

انتهای پیام/ منبع: مهر

پذیره نویسی اوراق مرابحه سایپا

60 درصد مینی بوس های موجود در ناوگان فرسوده است

ركورد توليد روزانه زامياد شكسته شد

ارائه برنامه 7 محوری رونق تولید وزیر صمت در صحن علنی مجلس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی