پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسافر برهای اینترنتی

دستورالعمل لازم برای کنترل بر مسافربرهای اینترنتی تهیه شد

معاون شهردار تهران گفت: به منظور نظارت و کنترل مسافربر های اینترنتی دستور العمل لازم تهیه شده و برای امضا به وزرا هم ارسال شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن پور سید آقایی معاون شهردار تهران، در نشست خبری که به منظور تشریح اقدامات شهرداری در استقبال از مهر برگزار شد، با […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۸

معاون شهردار تهران گفت: به منظور نظارت و کنترل مسافربر های اینترنتی دستور العمل لازم تهیه شده و برای امضا به وزرا هم ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن پور سید آقایی معاون شهردار تهران، در نشست خبری که به منظور تشریح اقدامات شهرداری در استقبال از مهر برگزار شد، با بیان این که با آغاز مهر ماه ترافیک شهر حتی تا 40 درصد افزایش می‌یابد، گفت: بر همین اساس برنامه ریزی‌های زیادی در خصوص مهار ترافیک در مهرماه انجام شده است.

وی در این راستا اشاره کرد: محدودیت تردد برخی خودروهای توزیع بار، از جمله کامیونت‌ها را از ساعت 6 تا 9 صبح داریم. به گونه‌ای که این خودروها حق تردد در شهر را ندارند و در هر نقطه‌ای از شهر که دیده شوند جریمه خواهند شد و دوربین‌ها نیز آنها را رصد می‌کنند.

این مقام مسئول در شهرداری در خصوص قرارگرفتن مسافربرهای اینترنتی زیر نظر معاونت حمل و نقل، اظهار کرد: توجه کنید که شهرداری تهران در مورد قیمت این مسافربرها هیچ کنترلی ندارد، چه بسا این مسافربرهای اینترنتی در تیر ماه 30 درصد قیمت پایه خود را افزایش دادند.

معاون شهردار تهران بیان کرد:‌ در خصوص نحوه کنترل مسافربرهای اینترنتی دستور العمل لازم تهیه شده که برای امضا به وزرا ارسال شده و به نظر می‌رسد این هفته دستورالعمل‌ها طی مراسمی رونمایی شود اما دقت داشته باشید که تنها شهرداری در مورد نحوه کنترل خودرو و راننده فعال خواهد بود.

ودیعه اولیه بیدود برای دانشجویان و خبرنگاران حذف شد 

پور سید آقایی همچنین در ارتباط با روند استفاده دانشجویان و خبرنگاران از دوچرخه های اشتراکی سطح شهر تصریح کرد: براساس مصوبه روزگذشته مقرر شد دوچرخه بی‌دود برای دانشجویان و خبرنگاران در پرداخت ودیعه رایگان باشد یعنی مبلغ ودیعه را شهرداری پرداخت کرده و تنها دانشجویان و خبرنگاران هزینه هر تردد خود را انجام پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

قصد داریم تا دوچرخه های اشتراکی آسان تر در اختیار اصحاب رسانه قرار گیرد

امکان عضویت رایگان در اپلیکیشن بیدود برای خبرنگاران تکذیب شد

تردد خودروهای سنگین از ساعت 6 صبح تا 10 شب ممنوع است

چند درصد تهرانی ها از طرح کاهش آلودگی هوا بی خبرند؟

تمهیدات ترافیکی لازم برای آغاز سال تحصیلی در دستور کار قرار گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی