پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیوار صوتی

علت ربوده شدن دیوار های صوتی در بزرگراه های پایتخت

به گفته معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران حدود 20 درصد از دیوار های صوتی موجود در بزرگراه های پایتخت سرقت می شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو وحید سرلک معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به وضعیت دیواره‌های صوتی نصب شده […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۸

به گفته معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران حدود 20 درصد از دیوار های صوتی موجود در بزرگراه های پایتخت سرقت می شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

وحید سرلک معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به وضعیت دیواره‌های صوتی نصب شده در بزرگراه‌های پایتخت که مدتی است مورد سرقت قرار می‌گیرند، اظهار کرد: هم اکنون حدود 3000 متر دیوار صوتی در طول اتوبان‌های پایتخت نصب شده است که متاسفانه به دلیل آنکه قسمت‌های آهنی این دیواره‌های صوتی زیاد است، این دیواره‌ها مورد توجه سارقان قرار گرفته و آن را می‌ رباید.

وی با توضیح این موضوع که برخی از مردم نیز پنل جاذب صوت که در قسمت پایین دیواره قرار دارد را به منظور تردد آسان‌تر باز می‌کنند که این اصلی‌ترین قسمت دیواره است، تشریح کرد: اما متاسفانه به دلیل حجم زیاد آهن به کار رفته در این دیواره، این دیواره‌ها مورد علاقه سارقان هستند که چندین طرح ضد سرقت طراحی شده و به صورت پایلوت در حال انجام هستیم تا ببینیم که کدام یک از این روش‌ها را می‌توانیم استفاده کنیم.

این مقام مسئول حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هم اکنون حدود 15 الی 20 درصد این دیواره‌های صوتی در کل تهران مورد سرقت، قرار می‌گیرند، اظهار کرد: بیشتر سرقت دیواره‌های صوتی در بزرگراه صیاد شیرازی است به گونه‌ای که حدود 30 درصد از این دیواره‌ها تنها در این اتوبان به سرقت رفته است و بعد از آن بیشترین سرقت دیواره‌های صوتی در بزرگراه حکیم رخ می‌دهد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اولویت سازمان حمل و نقل پیدا کردن راه حلی برای جلوگیری از سرقت این دیواره‌ها است تصریح کرد: بعد از آن می‌توانیم مرمت این دیواره‌ها را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

افزایش 11.2 درصدی تردد در جاده ها نسبت به روز گذشته

مشکلات طرح کاهش آلودگی هوا را به شهردار تهران ارسال کرده ایم

کیفیت سفر با اتوبوس های VIP ایران پیما چگونه است؟

6 هزار دستگاه اتوبوس برای زائران مشهد مقدس در نظر گرفته شده است

تاکسیرانی در دیگر کشورها یک ناوگان حمل و نقل لوکس است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی