پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نماینده مجلس در بازدید از کروز

نماینده مجلس در بازدید از کروز : قوانین کهنه برای حمایت از تولیدکنندگان به روز می شوند

محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: در این بازدید بسترسازی مناسبی را مشاهده کردیم و باید از این شرایط حمایت و مراقبت شود. قطعاً نگاهمان این است در مجلس یازدهم قوانین مندرس و کهنه را به روز و مسیر را برای تولید سهل […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۹

محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: در این بازدید بسترسازی مناسبی را مشاهده کردیم و باید از این شرایط حمایت و مراقبت شود. قطعاً نگاهمان این است در مجلس یازدهم قوانین مندرس و کهنه را به روز و مسیر را برای تولید سهل و هموار کنیم تا تولید کنندگان با انگیزه و امید به آینده کار تولید را پیش ببرند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، عسکری و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند. محمدجواد عسکری در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: در این بازدید بسترسازی مناسبی را مشاهده کردیم و باید از این شرایط حمایت و مراقبت شود.

وی افزود: حمایت به این معنا است که سرمایه گذار برای آینده نیز از یک اطمینان کافی برخوردار شود و مراقبت نیز به این معنا که نگذاریم دستگاه های اجرایی به بهانه بوروکراسی های اداری مانع تولید شوند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در پاسخ به این سوال که نقش مجلس شورای اسلامی در حمایت از قطعه سازان چیست، بیان داشت: ما هر تولید کننده ای را در چارچوب قانون حمایت می کنیم و قطعاً نگاهمان این است در مجلس یازدهم قوانین مندرس و کهنه را به روز و مسیر را برای تولید سهل و هموار کنیم تا تولید کنندگان با انگیزه و امید به آینده کار تولید را پیش ببرند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بخواهیم در حوزه اقتصاد مقاومتی شاهد رونق و جهش تولید باشیم، تصریح کرد: قطعاً باید مولفه های ذکر شده همچون حمایت از تولید کنندگان در چارچوب قانون و به روز رسانی برخی قوانین و حذف برخی قانون های دست و پاگیر در دستور کار قرار گیرد. عسکری با اشاره به ظرفیت قابل توجه در شرکت قطعه سازی کروز خاطرنشان کرد: با توان تمام از این صنعت حمایت خواهیم کرد.

کروز از مهندسان و متخصصان دعوت به همکاری کرد

رویکرد تخصصی کمیسیون صنایع برای رفع موانع تولید

محصول جدید کروز با ظرفیت تولید سالانه 750 هزار عدد

تحقق جهش توليد در بزرگترين و پيشرفته ترين قطعه ساز کشور

کنترلر بومی سازی شده ایربگ در کروز به تولید انبوه رسید

کروز تولید کننده 85 درصد از چراغ های مورد نیاز خودروسازان است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی