پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات تورو

فیات تورو ،دست پر به میدان می آید

اولین تصویر از وانت تورو (Toro) توسط شعبه برزیلی شرکت خودروسازی فیات،  منتشر شد.براساس شایعاتی که از کارخانه فیات در پرنامبوکو برزیل به بیرون درز کرده است، این خودرو قرار است که از ماه آینده به خط مونتاژ اضافه شود. طراحان خودروی “تورو” برای بهبود بیش از پیش طراحی آن، در قسمت‌های مختلف از لهجه‌های […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

اولین تصویر از وانت تورو (Toro) توسط شعبه برزیلی شرکت خودروسازی فیات،  منتشر شد.براساس شایعاتی که از کارخانه فیات در پرنامبوکو برزیل به بیرون درز کرده است، این خودرو قرار است که از ماه آینده به خط مونتاژ اضافه شود.

طراحان خودروی “تورو” برای بهبود بیش از پیش طراحی آن، در قسمت‌های مختلف از لهجه‌های کرومی و همچنین در زیر سپر جلو نیز از یک سینی آلومینیومی استفاده کرده‌اند. از دیگر ویژگی‌های طراحی این خودرو هم شرکت خودروسازی فیات به صورت محدود به طول کلی 4915 میلی متری و تحمل بار 1000 کیلوگرمی و حمل 5 سرنشین بالغ اشاره داشته است.

فیات تورو

هنوز مشخص نیست Toro بر چه ساختاری طراحی شده اما برخی گزارشات و تصاویر فاش شده نشان می دهند که این خودرو بر اساس جیپ رنگاده طراحی شده و خودرویی بر اساس میتسوبیشی تریتون نیست.طراحی Toro دارای برخی عناصر مشترک با جیپ چروکی است که مشخص ترین آن ها مجموعه باریک چراغ های LED است.Toro در آمریکای لاتین به فروش خواهد رسید. اگر این خودرو بر اساس رنگاده ساخته شده باشد می تواند با رنو داستر Oroch رقابت کند.

در خصوص مشخصات فنی فیات “تورو” نیز می‌تواند به پیشرانه 1.8 لیتری 16 سوپاپ موسوم به E-TORQ و همچنین پیشرانه‌ای دیزلی 2 لیتری 16 سوپاپ اشاره کرد که نسخه بنزینی در دو مدل محور عقب و چهارچرخ محرک عرض شده و نسخه دیزلی نیز تنها در مدل چهارچرخ محرک ارائه خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی